Gå til innhold

Får ikke autopatcher til å funke.

Anbefalte innlegg

det her er beskjeden som kommer opp etter jeg starter autopatcher og den holder på å organisere tilgjenlige moduler :

Module panic on windows update v6!

You are running Windows Xp Professional Edition (Norwegian -- locale 1044) + IE6

Are you sure uoi downloaded the right release?

Hva er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Autopatcher funker vel bare på engelsk XP...eller?

Hvis du vil lage din egen Windows-cd,så bruk nLite.

Bruk først Windows Updates Downloader for å laste ned alle kritiske oppdateringer. Deretter kan du lage din egen Windows med nLite.

Har lagd meg en CD selv. Har lagt inn alle kritiske oppdateringer, Explorer 7, Mediaplayer 11, Fjernet en del ting jeg ikke bruker, Integrert noen drivere, skrevet keyen ferdig inn slik at jeg slipper det under innstallasjonen++++

Dette gjør det veldig enkelt når jeg formaterer. :)

Lenke til kommentar
men vet du om en enkel måte å integrere programmer? office, winamp osv?

7659866[/snapback]

Du kan legge programmene på cd/dvd'en når du lager den med nLite,men du kan ikke få de til å innstalere seg selv under innstalasjonen av XP (ikke som jeg har funnet ut hvertfall).

Neste gang du har formatert og innstalert alt kan du lage et image av disken med for eksempel Paragon Drive Backup. Har ikke prøvd dette selv,men det ser enkelt og greit ut.

Lenke til kommentar

Har Autopather Norsk versjon Januar 2006 ,har ikke funnet noe som er nyere.

Genialt program.

Ellers er Morten K sitt forslag verdt å vurdere hvis du innstalerer på nytt ofte ,det er litt arbeid å lage en slik innstalasjons cd med nLite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...