coolermaster1 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 går det ann å ha to 8800 gtx på et asus p5b deluxe wifi-ap hovedkort? takk for alle svar Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, det går bra, meeeen jeg er usikker på om det går å ha SLI? For P5B er vel laget for crossfire? Mulig jeg tar feil da.... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Går vel, med hackede drivere? Mulig det var for i975X. Får litt blandede meldinger når jeg leser rundt på nettet. :/ Endret 7. januar 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
FransiS Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det fulgte med bridge i p5b deluxe wifi så det må nokk virke Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det var ikke med noen bridge med min p5b deluxe wifi, så det var noe nytt..... Da er det godt mulig det funker da ja... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 I utgangspunktet går det ikke, da PCI-e nr 2 er x4 og ikke x8/x16. Det er heller ikke med "brigde" etter det jeg kan huske, - har kortet selv. Men hva modifiserte drivere kan oppnå aner jeg ikke. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det var ikke med noen bridge med min p5b deluxe wifi, så det var noe nytt..... Da er det godt mulig det funker da ja... 7670581[/snapback] Tror heller ikke jeg fikk med noen form for brigde, men kortet støtter jo Crossfire, og google fant frem at kortet også har en form for støtte for SLI, men dette er ikke originale drivere i såfall. Jeg ville ha gått for en løsning fra ATI. Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) P5B støtter ATI Crossfire, men det er mulig du kan laste ned en sak som gjør at du kan kjøre SLI... Hastigheter på PCIe'er er x16 for den blå og maks x4 for den svarte. TT Endret 13. januar 2007 av 2back91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå