cool_boy Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 hei.. skal bytte ut asus p4B-E hovedkortet mitt(pc 133) med et nytt som støtter ddr :smile: og da tenkte jeg på dette kortet her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&p=27986&s=fp noen som kan gi meg litt info om dette hovedkortet? jeg driver å overklokker en del,og vil derfor ha et kort jeg kan stole på og ha glede av :wink: hehe.. har det f.eks låsing av pci agp? og stemmer det at den støtter p4 cpu på 3.06ghz og mer?? vil en vanlig p4 socket 1,7ghz fungere fint på dette kortet? og en ting til: åssen ran burde jeg kjøpe til dette hovedkortet? både merke og hastighet.. ps. veit noen om en side jeg kan få sjekket spesifikasjonene til dette kortet?? håper noen kan hjelpe meg.. hilsen cool_boy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Har ikke kortet selv, så jeg har ingen erfaringer med det. Men du kan jo sjekke denne testen på Pcstats.com Specs på MSI. Ta et søk på Google så finner du nok mer... //sindre [ Denne Melding var redigert av: sindres på 2002-11-25 19:00 ] Lenke til kommentar
drbass Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg har ikke dette kortet, men kjøpte meg på mandag et kort som skulle vise seg å overrske meg fryktelig. Abit be7-raid Dette er basert på i845pe chipsettet til intel som har ddr 333 støtte. Kortet har agp/pci lock samt masse annet stæsh som kommer godt med i overklokking. Faktisk så støtter dette kortet over 4ghz Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Har testa det kortet og det er meget bra og stabilt, et godt kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå