morgan_kane Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) for det første hvor skal jeg starte? har hørt at det er flere programerinspråk, vilket skal jeg velge? har lyst å prøve og lage helt enkle ting og så avansere etter hvert. er klar over at det er vanskelig og lære å programere. os: win xp home Endret 6. januar 2007 av morgan_kane Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 har hørt at det er flere programerinspråk, vilket skal jeg velge?Sjå annonseringstråden, Hvilket programmerings-språk bør man begyne med? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 tror kanskje jeg skal velge python. trenger man og laste ned noe? Lenke til kommentar
pæra Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 tror kanskje jeg skal velge python.trenger man og laste ned noe? 7659736[/snapback] Kikk på hjemmesiden www.python.org, der kan du laste ned alt du trenger ... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 fatta ikke så mye av hjemmesida dems. noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva jeg trenger. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Var ikke verre enn å gå på www.python.og -> Download -> trykke på linken for OS-et du bruker. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) jeg valgte windows. skal jeg så trykke "pywin32 project" under overskriften Python for Windows 95, 98, NT, 2000, ME, XP Endret 7. januar 2007 av morgan_kane Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Du godeste... http://www.python.org/ftp/python/2.5/python-2.5.msi Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Python er nå et veldig greit språk, kraftig det. Her kan du teste kunnskapen Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 hvor kan jeg finne en slags bruksanvisning til python? Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 hvor kan jeg finne en slags bruksanvisning til python? 7665553[/snapback] øø python.org-> geting started http://www.python.org/about/gettingstarted/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå