Aldrack Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 uffameg, begynte å grine når jeg så han leggge opp. Vil bare takke for alle de fantastiske minnene Aamodt har gitt meg! En av Norges største idrettsmennesker! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Rørende tale han holdt!! Lurer på hva de to gutta (kjusern og aamodt) kommer til å drive på med i åra framover ^^ 7659785[/snapback] Jeg vil tippe at de vil bli tilbudt noen programlederjobber i alle fall, om de (Kjus og Aamodt) takker ja er jo noe annet (Regner med at Kjus og Aamodt får tilbud om å ha jobb sammen, derfor "de") Er veldig trist at han legger opp, han klarte det som var målet hans som ung og det står det stor respekt av. Virket ikke som om noen var forberedt på det som skjedde og det virker som om NRK ga han bedre tid til den første takketalen enn de ellers ville gjort. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Det ble hintet til at han har hatt det så hardt (Utenom skade) noe som ikke er sammenlignbart med andre idretter. Men jeg vet hva dere mener og er helt enige. En stor idrettsutøver har sagt sitt! Marius 7661313[/snapback] At Aamodt vant OL med kneskade er omtrent som om en syklist skulle vunnet Tour de France med bare ett ben! EDIT: Jeg må legge til at Vibeke Skofteruds 4. plass i går med skulderen ut av ledd var imponerende. Endret 7. januar 2007 av smeboe Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Nå var vel ikke skulderen ute av ledd da. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Veldig fint øyeblikk han valgte å gjøre det på. Sjokkerte jo hele Norge. Rørende tale også, fra en fantastisk idrettsmann. Han vil for min del alltid bli husket som en av de aller største. En legende. Takk for alle gode minner Kjetil Andre Aamodt. Endret 7. januar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det ble hintet til at han har hatt det så hardt (Utenom skade) noe som ikke er sammenlignbart med andre idretter. Men jeg vet hva dere mener og er helt enige. En stor idrettsutøver har sagt sitt! Marius 7661313[/snapback] At Aamodt vant OL med kneskade er omtrent som om en syklist skulle vunnet Tour de France med bare ett ben! EDIT: Jeg må legge til at Vibeke Skofteruds 4. plass i går med skulderen ut av ledd var imponerende. 7663903[/snapback] Jeg vil hevde at han ikke er en større idtrettsmann en Lance Armstrong (For å ta et eksempel.) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Det blir opptil hver enkelt å avgjøre det. Om du syns Lance Armstrong er større/størst, kommer Lance alltid til å være størst for deg, uansett hva andre måtte finne på å si. La oss ikke begynne å diskutere det her! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Vi mistet også en mann med god humor, det er det jeg kommer til å savne mest, håper vi hører mer til han i fremtiden også.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vi mistet også en mann med god humor, det er det jeg kommer til å savne mest, håper vi hører mer til han i fremtiden også.. 7667760[/snapback] Det kommer vi helt sikkert til å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå