^fmj Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Ble så glad når han sa at han skulle satse helt til OL i 2010, men den skaden han fikk i OL var antakelig begynnelsen på slutten. Ønsker Aamodt all mulig hell og lykke videre i livet. Den siste store som var med på den norske snuoperasjonen på 90-tallet har kastet inn håndkledet. Endret 6. januar 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Rørende tale han holdt!! Lurer på hva de to gutta (kjusern og aamodt) kommer til å drive på med i åra framover ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Stor idrettsutøver der, ikke no' å si på det. Trist at han slutter da Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Stor idrettsutøver der, ikke no' å si på det. Trist at han slutter da 7659886[/snapback] Helt enig, i tillegg har de gamle en go humor. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det stemmer det med humor, han hadde bedre humor enn visse andre vinnere hadde... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Breivik*hosthark* Aamodt er i mine øyne en av tidenes aller beste idrettsutøvere uansett idrett, det han gjorde i OL var bare helt rått. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Aamodt er en kar med humor, det må da alle være enige i? En rørende tale, spesielt den delen hvor han snakket om hvordan familie og venner hadde støttet han. Lenke til kommentar
PØM Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ble lei meg der jeg satt i godstolen å ante ingen fare, en trist start på årets galla. Ingen tvil om at har vært en stor idrettsutøver, og vi må vel alle si takk for oss en gang, og vi må vel alle takke Kjetil André for alt han har gjot. Takk for alle minnene og de gode idrettsøyeblikkene Kjetil =) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det er eit stort tap for både norsk og internasjonal idrett, ikkje berre er han ein av tidenes idrettsmenn, han er ein sympatisk og veldig flott person med humor og sjølvironi. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 De påskjenningene han har tålt utenom skade er ikke noe i forhold til hva andre utøvere har måtte tåle. Tenker da på skiløpere og syklister! Marius, Stolt syklist! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Aamodt kan legge opp med god samvittighet. En fantastisk karriere ble kronet med OL gull i Torino, hans fjerde OL gull totalt og hele 14 år etter hans første gull i Albertville 1992 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 De påskjenningene han har tålt utenom skade er ikke noe i forhold til hva andre utøvere har måtte tåle. Tenker da på skiløpere og syklister! Marius, Stolt syklist! 7660220[/snapback] ja, men nå skal vi liksom prøve og være sympatiske her... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ja, men det virker som det er Superman som legger opp. Men ingen tvil om at han er en fantastisk idretsutøver... Lenke til kommentar
andreier Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Han var en fantastisk idrettsutøver og et fantastisk forbilde, og i tillegg så sympatisk er helt utrolig. Det er bare å bøye seg i støvet og ta av seg hatten for en stor idrettsutøver! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ein hyllest til Kjetil André Aamodt, biletet er tatt frå OL i 2006 då han tok gull i Super-G Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det ble hintet til at han har hatt det så hardt (Utenom skade) noe som ikke er sammenlignbart med andre idretter. Men jeg vet hva dere mener og er helt enige. En stor idrettsutøver har sagt sitt! Marius Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Vanskelig å sammenligne idretter, men felles for alle er at de som ligger i toppen presser kroppen sin til det ytterste. Tror nok ikke det er noen dans på roser å oppnå det Kjetil Andre Aamodt har oppnådd. En av våre største idrettsstjerner gjennom tidene i mine øyne. Lenke til kommentar
qxvrea Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Kjetil André Aamodt er en legende. Hva den karen er laget av er for meg helt uforståelig. Jeg får denne triste beskjeden mens jeg står i dusjen. Hører ordet Kjetil og Idrettsgalla gankse tett og skjønner umiddelbart hva som har skjedd. Når folk sammenligner pysete langrennsløpere som sutrer og klager så kan de jo tenke på hva slags smeller det er? Ser for meg sånne grineunger kjøre nedover noen av løypene de har i Alpint. Liksom... Har du noen gang hørt en langrennsløper oppriktig fortelle at han var dårlig? Det er alltid føret eller smøringa det er noe galt med. Kjus hadde derimot en morsom en gang. "Jeg var ganske god i dag, men de andre var en ti-tolv hakk bedre". Må nesten få utrykke en takk til Aamodt for alle de morsomme øyeblikkene han har gitt meg personlig. Men aller mest vil jeg huske han som et veldig bra forbilde for unge. Endret 7. januar 2007 av qxvrea Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Han fortjente hver pris han fikk. Han vil bli husket lenge... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Til og med for jeg, som ikke ser på idrett, følte at denne mannen fortjener det han nå gjør. Legenden har lagt opp, og det med stil på direkten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå