Gå til innhold

Aamodt la opp på direkten!

^fmj

Anbefalte innlegg

Ble så glad når han sa at han skulle satse helt til OL i 2010, men den skaden han fikk i OL var antakelig begynnelsen på slutten.

Ønsker Aamodt all mulig hell og lykke videre i livet.

Den siste store som var med på den norske snuoperasjonen på 90-tallet har kastet inn håndkledet.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble lei meg der jeg satt i godstolen å ante ingen fare, en trist start på årets galla. Ingen tvil om at har vært en stor idrettsutøver, og vi må vel alle si takk for oss en gang, og vi må vel alle takke Kjetil André for alt han har gjot. Takk for alle minnene og de gode idrettsøyeblikkene Kjetil =)

Lenke til kommentar
De påskjenningene han har tålt utenom skade er ikke noe i forhold til hva andre utøvere har måtte tåle. Tenker da på skiløpere og syklister!

Marius, Stolt syklist!

7660220[/snapback]

ja, men nå skal vi liksom prøve og være sympatiske her...

Lenke til kommentar

Vanskelig å sammenligne idretter, men felles for alle er at de som ligger i toppen presser kroppen sin til det ytterste. Tror nok ikke det er noen dans på roser å oppnå det Kjetil Andre Aamodt har oppnådd. En av våre største idrettsstjerner gjennom tidene i mine øyne.

Lenke til kommentar

Kjetil André Aamodt er en legende. Hva den karen er laget av er for meg helt uforståelig. Jeg får denne triste beskjeden mens jeg står i dusjen. Hører ordet Kjetil og Idrettsgalla gankse tett og skjønner umiddelbart hva som har skjedd.

Når folk sammenligner pysete langrennsløpere som sutrer og klager så kan de jo tenke på hva slags smeller det er? Ser for meg sånne grineunger kjøre nedover noen av løypene de har i Alpint. Liksom... Har du noen gang hørt en langrennsløper oppriktig fortelle at han var dårlig? Det er alltid føret eller smøringa det er noe galt med. Kjus hadde derimot en morsom en gang. "Jeg var ganske god i dag, men de andre var en ti-tolv hakk bedre".

Må nesten få utrykke en takk til Aamodt for alle de morsomme øyeblikkene han har gitt meg personlig. Men aller mest vil jeg huske han som et veldig bra forbilde for unge.

Endret av qxvrea
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...