cannavaro Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 For noen måneder siden fungerte alt helt fint på maskinen min, men så fikk jeg virus Etter at jeg la inn hele windows på nytt, har jeg ikke kunnet bruke noen programmer over nettet:..... msn å IE funker helt fint, men ingenting annet har prøvd både spill å programmer, men ingenting funker Hva kan jeg gjøre?? er litt noob med dataer så trenger det helst i detalj på forhånd takk Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Høyrest ut som den berømte brannmuren i windows. Deaktiver den og prøv igjenn. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvis du har softwarebrannmur så vil den stenge for 'ukjente' programmer. Prøv å gå i unntaksreglene for softwarebrannmuren og legge til de aktuelle programmene der. Bruker du windowsbrannmuren så gå på kontrollpanel, brannmur, unntaksregler. Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Bruker norman, har prøvd å skru av både den å windows brannmuren, men det fungerte ikke Lenke til kommentar
hiper Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 1. slett norman (virus) og kast cd på havet neida! 2. hvilken isp har du? 3. sjekk mailboksen fra din isp eller tind dem, og spør om du har fått begrenset tilgang ( kan være siden du har hatt virus) kan være mulighet for at viruset har spredd seg via din internet linje Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 hva er isp?? Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Bruker norman, har prøvd å skru av både den å windows brannmuren, men det fungerte ikke 7663336[/snapback] Du må starte brannmuren, men legge til det programmet (oftest et programmetditt.exe) i reglene til brannmuren. Merk at hvis du patcher et program så må du legge dette inn i brannmuren på nytt. Norman er litt tuklete, men det går ann å bruke. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 isp er de som leverer internet til deg. som telenor,tele2 osv..... Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 hehe, burde vel skjønt det vet ikke hvilken jeg har.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå