veluci Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 hei er i aberdeen og jobber no, og i mårra so kommer vi inn til havna.. (jobber på båt) derfor tenkte eg att eg skulle benytte annledningen til og kjøpe 1 eller 2 nye spill til min 360. har ikke tilgang til live, så det blir ett spill som er bra offline, og som kanskje tar litt tid. og det skall ikke kjede meg så mye da;) disse spilla har eg: -GOW -Test Drive -Viva pinata -Fifa 07 takker for alle tips Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Oblivion ja, hvis du liker RPG-spill Lenke til kommentar
veluci Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 har tenkt en god del på det.. spillte wow før, så rekner med att det passer for meg.. men er så mange som sier att spillet blir ødlagt pågrunn av att alle mobsa går opp i lvl samtidi som du gjør det. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ja, akkurat det er kjiipt, men det er fremdeles et helt utrolig bra spill. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Dead Rising er et herlig spill. Zombie slashing på høyt nivå. Kjempemoro Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Rainbow Six: Vegas skal vere knallbra, blir nok mitt neste 360 kjøp *må roe seg litt på innkjøpene* Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Rainbow Six: Vegas skal vere knallbra, blir nok mitt neste 360 kjøp *må roe seg litt på innkjøpene* 7660525[/snapback] Jeg har hørt du bruker penger som en dritafull fisker!? stemmer det eller Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 *kremt* Joda..dritafull fisker av alle ting...men eg vil ikkje oppgi antall kroner eg har brukt på konsoller/spill/film/tilbehør dette året for å si det sånn Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nekter å tro at du har brukt så mye penger i år Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Offline ja...hmm. Kanskje ikke Rainbow6 da, spørs litt egentlig. Det er ett veldig bra spill både SP og MP, men selv er jeg hekta på MP delen. Offline spill: Oblivion, grunnen til at monstrene balanseres ut ifra lvl'n din er at du skal kunne ta hvilken som helst vei mot "mål" uten å møte umulige hindringer. Er dog veldig bra, mangler litt på dialog siden spør du meg, men likevel bra. Hitman blood money er bra, SC: DA og. Bare husk å se etter spill hvor endel av fokuset er på singelplayer delen. Mange av spillene til 360 satser ganske tungt på online mulighetene og da må det jo kuttes litt andre steder... Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Oblivion er knall hvis du liker RPG. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 kjøpte obivilion idag.. og etter og ha spillt en liten time, så syntes ikke jeg det var spess gøy enda.. litt digg, men ikke sånn att eg må spille liksom... blir det bedre etter hvert eller? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg syntes det forbedret seg helt sykt utover Lenke til kommentar
veluci Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg syntes det forbedret seg helt sykt utover 7664971[/snapback] fint og høre.. har komt det med den oblivion gaten som brenner osv.. og skal opp i det tårne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå