veitch Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hei, eg har sett litt på forsjellige PA anlegg, eg har funne ut at eg skal kjøpe Cerwin vega 15" sub Cerwin vega v-152 Effektforsterker (huska ikkje merke) 2 kanals mixebord speakon kabel (Fra effektforsterker -> høytallerene) mic + kabel kabel fra mixe bord -> effektforsterker Sum total: 19500,- Lure på om det er nokon som har erfaring med dette, eller kan finne eit anna anlegg til samme pris som er bedre. det skal vere lett og dra med seg håper på litt respons om anlegget .. Btw: beklager dorlig oppsett, mangler litt navn på produkter... Endret 6. januar 2007 av veitch Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hva skal det brukes til da? Lenke til kommentar
veitch Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 For det meste heime bruk, blir heilt sikkert dratt rundt i forsjellige lokaler til fest og film og liknende Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg ville aldri hatt noe sånnt hjemme, mulig jeg er sær da. Men funker sikkert bra til andre ting. Tror nok CV er ok som PA anlegg. Du kan jo sjekke litt på Eltek sine sider. De har mye PA av god kvalitet, men tror det er mest høyttalere BTW du har bare linket til Subben. Lenke til kommentar
veitch Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Joda Menne eg har eit 5.1 psb anlegg ståande i stova så eg vill ha noko eg kan drakse med meg og bruke til fester og spille høyt med og som har ein utrulig bass, og det trur eg eg har funne eit anlegg som har no Ja, var egentilig meint til å kjøpe anlegg på eltek sine sider, men det var ingenting av. Planen er heller å kjøpe dette. (har fiksa linken ) Endret 6. januar 2007 av veitch Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Spiller nok så ørene flaggrer det vil jeg tro Så lenge du har en kraftig forsterker da. Hifiklubben har CV effektforsterkere hvis det er interessant? Lenke til kommentar
veitch Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Ja, har sett på dei måtte hatt den største da det var med ein rein effektforsterker på 2x500watt RMS så det holder dessuten tykkjer eg den vart litt for dyr er kun 14 år.. så har ikkje så mykje å rutte med Takk for svar Endret 15. januar 2007 av veitch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå