Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

speed vs. sovepiller

cozmos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
satt i sofaen denne lørdagskvelden og begynte plutselige og tenke på noe. hvis man tar samme dose med speed og sovepiller, hva vinner?

7659454[/snapback]

Bland det med alkohol så blir det bra :roll:

Seriøst. Tror ikke piller+piller er noe spesielt god kombinasjon...

Lenke til kommentar

Nå er jeg ingen ekspert, men sovepiller og speed er ikke som pluss og minus. Jeg vil tro at virkningen man får er helt forskjellig fra hverandre. Blander du de to tingene samtidig vil jeg tippe du bare blir ekstremt dårlig. Kombinasjonen er helt sikkert svært helsefarlig.

Lenke til kommentar

Det kommer jo helt ann på hvor stor dose du tar av sovepiller og hva type.

Kommer og ann på hvordan du reagerer på speed...

Sovepiller vil nokk vinne viss du tar nokk og det er en sterk type.

Men viss man tar ''knallgod'' speed så vett jeg ikke, egentlig et fryktelig vondt spørsmål. :!:

Speed = kaffi ganger 10, eller meir...

Men det finnes sterke sovepiller eller andre preperater...

:)

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar

Er ikke så mye man kan samenligne det med for en som aldri har prøvt det.

Hmm, nei det er ikke det samme, viss man tar vekk alle ulempene med kaffi så nærmer man seg litt...

Uansett, speed er noe drit... Men jeg kan forstå at folk kan bli fort glad i dette stoffet.

Ps. Nei, jeg går ikke på speed. :)

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Å kombinere downere og hypere er veldig lite lurt, og ender som oftest med bevisstløshet\blackout eller døden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Nei, tror ikke det. Uansett bør man være forsiktig med inntaket.

7674410[/snapback]

Jo, det er farlig.

Lenke til kommentar
Å kombinere downere og hypere er veldig lite lurt, og ender som oftest med bevisstløshet\blackout eller døden.

7674323[/snapback]

At det ofte ender med bevisstløshet\blackout eller døden er vel kanskje ikke det mest riktige, men er som det hasr blitt presisert ikke helt bra :p

Kommer mye ann på hva slags sovemedisin. Tar du en "vanlig normal" sovepille og speed, vil det ikke skje stort. Speedn vil i den fortstand "overvinne", man kan muligens bli det jeg kaller for hyperslapp, kombinasjon av at hjernen og kroppen sender ut forskjellige og motstridende signaler og ikke klarer å ko-ordinere.

I et normal blandeforhold og med normale sovepiller vil sovepillene har redusert effekt ifh til speedn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...