:---{D Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg har merket at det har blitt gjort en del endringer her i det siste, som det ikke har blitt fortalt eller informert om. 1. Man kan selv velge om man vil ha "Redigert av"-linje i posten etter at man har redigert. Dette syns jeg er litt leit. Det er ganske hendig å kunne se om noen har redigert innlegget fra de først har postet det. 2. Man kan ikke laste opp avatarer. Hvorfor ikke det da? Det er ganske mye hendigere at alle avatarene blir samlet på et sted. Dessuten er vel det sikrere at avatarene følger reglene når man laster opp. Noen som kan forklare meg hvorfor disse endringene har blitt gjort? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Øh... Hvilket skin? Edit: Dette er en edit gjort i HW-dynamisk, uten knapp for å ikke vise "redigert av" Endret 6. januar 2007 av Blib Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 I hvilket skin/hvor kan man velge om man vil ha "Redigert av"-linje? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Nå har jeg prøvd både Diskusjon.no-skinnet og hardware.no - dynamisk. Redigert. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Som du ser av innlegget mitt har jeg ikke denne knappen. Jeg kan også fremdeles laste opp avatarer. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Jeg har ikke sett noe til noen av de tingene jeg EDIT: fant ingen knapp for å skru av redigert av i diskusjon.no skinet heller ... EDIT2: lastet nylig opp en ny avatar igjen også :/ Endret 6. januar 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Jeg har ikke sett noe til noen av de tingene jeg 7659551[/snapback] Ikke jeg heller. Edit: ingenting. Endret 6. januar 2007 av Lofnes Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Skjermskudd. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Avatar: Redigert: Dette kan ha noe med at jeg har skrevet artikler for kulturo.no...? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) jøssda :S Jeg har det ikke sånn Kanskje men du skulle da ikke bitt begrenset i forhold til avataropplastning? Endret 6. januar 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Dette kan ha noe med at jeg har skrevet artikler for kulturo.no...?Virker nesten sånn. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ja, det er årsaken. Du er i medlemsgruppen "Medarbeider" Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Dette kan ha noe med at jeg har skrevet artikler for kulturo.no...?Virker nesten sånn. 7659612[/snapback] Men at jeg ikke får laste opp avatar pga. det? Ja, ja. Får vel se om jeg får ett svar fra en teknisk ansvarlig. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har blitt rettet nå så ting fungerer nok bedre snart Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Synes faktisk vi brukere også burde få den funksjonen hvor man kan velge om "Redigert av"-linjen skal vises. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Synes faktisk vi brukere også burde få den funksjonen hvor man kan velge om "Redigert av"-linjen skal vises. 7659800[/snapback] Det syns ikke jeg. Det er ganske hendig at det står om noen har redigert innlegget faktisk. Syns egentlig at moderatorer også burde bli tvunget til å ha den. den. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Synes faktisk vi brukere også burde få den funksjonen hvor man kan velge om "Redigert av"-linjen skal vises. 7659800[/snapback] Det syns ikke jeg. Det er ganske hendig at det står om noen har redigert innlegget faktisk. Syns egentlig at moderatorer også burde bli tvunget til å ha den. den. 7659845[/snapback] Enig, men synes det kunne ha vært mulighet for å fjerne den inntil 5 minutt etter posting elns, sånn at man kan få fjernet noen skrivefeil. Skrivefeil er ikke en endring som trengs og opplyses om (imo), men i informasjonsposter/stickies o.l. er det helt klart en fordel å se når posten sist ble oppdatert. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Da kunne den heller vært deaktivert, siden jeg tror de fleste redigeringer skyldes skrivefeil. Om man i så fall gjorde en "viktig" endring kunne man da bare skrevet det i slutten av innlegget. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Enig med Northgarden, om jeg gjør andre endringer enn skrivefeil skriver jeg det i posten. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Da kunne den heller vært deaktivert, siden jeg tror de fleste redigeringer skyldes skrivefeil. Om man i så fall gjorde en "viktig" endring kunne man da bare skrevet det i slutten av innlegget. 7659966[/snapback] Men poenget er at ikke alle redigeringer skyldes skrivefeil. Og ikke alle skriver at de gjør en viktig endring. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Angående redigering så er det en fordel for moderatorene i visse tilfeller å enkelt kunne se om et innlegg er endret eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg