Gå til innhold

burde ea games(electronic arts) skjerpe seg?

boundishh

Anbefalte innlegg

Må si meg enig med Bear^.

Men som jeg har sett i evig mange andre diskusjoner så kommer denne krangelen til og vare evig. Det som irriterer meg mest er de som sier at vi misliker EA bare fordi det er populært akkurat som med Microsoft(Microshit). Jeg er for gammel til og ha slike fjortiss tendenser og jeg spiller og har spilt veldig mange spill.

Det er jo klart at EA games gir ut et og annet spill som faktisk er bra, men det er bare en dråpe av hvor mye dritt de gir ut. Så før man uttaler seg for eller imot EA bør man sitte med erfaring mer enn et yndlingspill eller drittspill fra EA.

Som jeg så en skrev tidligere i tråden så gir EA ut patcher få ganger og tregt. Tror ikke spillene betyr like mye for utviklerne som jeg tror spill betyr for utviklere i mange andre spill selskap. (bare synsing...)

Men forretningsmodellen til EA ser ut til og funke og de tjener penger som bare det. Men jeg syntes de drukner spillmarkedet med søppel.

Dette er bare mine meninger og jeg har ingen kilder og henvise til...dette er bare det inntrykket jeg sitter igjen med etter mange år med dataspill. Jeg gidder egentlig ikke diskutere eller bli overbevist om at EA er bra/dårlig. Vil bare støtte mine felles EA hatere i denne tråden! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...