boundishh Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 som emne tittel sier så synes jeg ea burde skjerpe seg se f.eks på de nyere nfs spillen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 wow... dette var saklig... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 NFS serien er ødelagt spør du meg, jeg vil se et nytt NFS-spill der man ikke kan "pimpe" bilen. Gjerne en remake av Road Challenge/Porsche Unleached Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 hot pursuit 3 var et bra spill Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg er enig, EA-games ødlegger alt de tar på, se hva som skjedde med command and conquer serien etter at de kjøpte westwood Lenke til kommentar
veluci Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 NFS serien er ødelagt spør du meg, jeg vil se et nytt NFS-spill der man ikke kan "pimpe" bilen. Gjerne en remake av Road Challenge/Porsche Unleached 7659509[/snapback] helt enig.. har ikke giddet og kjøpe noen av de to sisste spilla... er for dårli i grunn Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 NFS serien er ødelagt spør du meg, jeg vil se et nytt NFS-spill der man ikke kan "pimpe" bilen. Gjerne en remake av Road Challenge/Porsche Unleached 7659509[/snapback] helt enig.. har ikke giddet og kjøpe noen av de to sisste spilla... er for dårli i grunn 7659532[/snapback] Et nytt Porsche spill i need for speed serien hadde vært noe.. Uten trimming av biler. Vi har vel nok gatebilløpspill nå. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 The company has also been the subject of criticism, most notably for its business tactics, employment policy and lack of innovation in its titles. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg er enig, EA-games ødlegger alt de tar på, se hva som skjedde med command and conquer serien etter at de kjøpte westwood 7659527[/snapback] C&C-serien hadde blitt slik den er i dag selv om EA ikke hadde kjøpt opp Westwood. On topic: EA bør gå bort i fra juletre-bilene man kjører i NFS-spillene og gå tilbake til seriens røtter. De bør også skjerpe seg på håndholdte plattformer. Ellers er de en glimrende utvikler. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg er enig, EA-games ødlegger alt de tar på, se hva som skjedde med command and conquer serien etter at de kjøpte westwood 7659527[/snapback] C&C-serien hadde blitt slik den er i dag selv om EA ikke hadde kjøpt opp Westwood. 7659667[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg er enig, EA-games ødlegger alt de tar på, se hva som skjedde med command and conquer serien etter at de kjøpte westwood 7659527[/snapback] C&C-serien hadde blitt slik den er i dag selv om EA ikke hadde kjøpt opp Westwood. 7659667[/snapback] Hvorfor? 7659678[/snapback] Hvorfor ikke? Det folk flest klager over mtp. Generals, er at det er 3D. Forbedring av grafikk er en naturlig utvikling. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvorfor ikke? Det folk flest klager over mtp. Generals, er at det er 3D. Forbedring av grafikk er en naturlig utvikling. 7659690[/snapback] Selvfølgelig må grafikken forbedre seg med tiden, men det er ikke bare grafikken men selve følelsen av at du spiller et c&c spill, Generals føles imo. som et hvilket som helst strategispill, det har liksom ikke noe "sjel" Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvorfor ikke? Det folk flest klager over mtp. Generals, er at det er 3D. Forbedring av grafikk er en naturlig utvikling. 7659690[/snapback] Selvfølgelig må grafikken forbedre seg med tiden, men det er ikke bare grafikken men selve følelsen av at du spiller et c&c spill, Generals føles imo. som et hvilket som helst strategispill, det har liksom ikke noe "sjel" 7659719[/snapback] Westwood hadde sikkert prøvd seg på andre serier enn Red Alert og C&C Tiberian-et-eller-annet-serien om ikke EA hadde kjøpt dem opp også. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Synes det er værre det som skjer med bald serien! Noen av verdens beste spill i min mening var bf 1942 og vietnam. Fps spill med mer sjel en vitnam skjal du lete lenge etter! Synes bf2142 er det værste av alle spillen jeg noen gang har spilt! Betale 5-600 kr for en mod av grafikkmotoren i bf2 som så vidt er gjort noe med og på tidspunktet det ble lansert, og fortsatt for den saks skyld er det som closed/open beta. Jeg føler at jeg kunne ha brent de pengene istedet for Var gøy i 5 timer public etter det var det bare kjedelig og repeterende. My 2 cents -Bountyhunter Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Synes det er værre det som skjer med bald serien! Noen av verdens beste spill i min mening var bf 1942 og vietnam. Fps spill med mer sjel en vitnam skjal du lete lenge etter! Synes bf2142 er det værste av alle spillen jeg noen gang har spilt! Betale 5-600 kr for en mod av grafikkmotoren i bf2 som så vidt er gjort noe med og på tidspunktet det ble lansert, og fortsatt for den saks skyld er det som closed/open beta. Jeg føler at jeg kunne ha brent de pengene istedet for Var gøy i 5 timer public etter det var det bare kjedelig og repeterende. My 2 cents -Bountyhunter 7659908[/snapback] Personlig synes jeg at BF: Vietnam er både kjedelig og repetivt. Det var prototypen på monotont FPS-spill, og hadde ikke mer sjel enn tilsvarende spill (Quake, UT, CS, etc.). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ja altså NFS står for meg i dag som spil med for mye yo-yo idiot bling-bling faktor som gjør meg kvalm rett og slett. Med Porsche Unleased toppet serien seg. Vil gjerne ha noe tilsvarende sånn ca. ved neste NFS spill. La os sihvertfall håpe det aldri meir kommer noen Fast & The Furious piss slik at EA kan ri videre på den ekle gateracing bølgen som har voldtatt og drept serien. Men med EA satsning som SKATE og Army of Two ser man faktisk at den gjengen kan tenke noe nytt ihvertfall. Håper disse titlene vil bli bra, og ver du sikker på at vi kommer til å se noen oppfølgere her også ja Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 som emne tittel sier så synes jeg ea burde skjerpe seg se f.eks på de nyere nfs spillen 7659307[/snapback] Det er fint om du skriv nokre linjer om kvifor dei skal skjerpe seg. NFS: Carbon var det nest mest solgte spelet i Noreg i 2006. EA har og flest spel på lista over dei mest solgte spela. Med andre ord, dei lager/gir ut spel som folk flest vil ha. Kjelde: http://gamer.no/nyhet/ds/disse_spillene_so...st_i_fjor/35093 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Og det er sørgelig at disse (dårlige)melketitlene selger så jævlig, mye. Men EA har skjønnt tegninga, og tjener penger på det. De er tross alt bare eit firma som vil gå i overskudd de også Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Mye av det EA spyr ut er rett og slett makkverk ja, men det er noen av spillene deres jeg ser fram til. Army of two for eksempel. Men som en RTS fan så har de ødelagt mye av det jeg har elsket, gode spill serier forandrer seg til dårlige "mainstream" (er det ikke det folk kaller det nå...?) spill. Når jeg ser på spill som blizzard har lansert, og antall patcher de gir ut og noe jeg nesten må kalle kjærlighet til spillet de har utviklet for så å se på EA sine RTS spill som kanskjer får 1-3 patches som fikser de verste bugsene så er det lett å se de ikke lever opp til konkurransen. Så lenge spillene deres selger i bøtter og spann derimot så vil de ikke forandre seg, og jeg forstår hvorfor. Jeg mener, hvorfor slite mer om utbytte er det samme? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg vil ikke påstå at NÅ er tidspunktet å si at EA bør skjerpe seg, for det er nå akkurat det de har gjort. EA virker å ha fornyet seg litt med lanseringen av Nintendo Wii. Den nye kontrollen har fått EA til å tenke innovativt, se spill som Madden http://www.youtube.com/watch?v=Ztki2XFvnws&eurl= Ser her også en video av hvordan kontrollen i SSX Blur kommer til å bli og det ser meget lovende ut. Så å si dette nå blir på en måte feil tidspunkt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå