Ayanez Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) På tide med en ny data, da den gamle begynner å bli litt for gammel. Den skal for det meste bli brukt til spilling, men også til litt hobby-musikk produsering, så jeg trenger et lydkort med MIDI. Her er det jeg har kommet med hittil: http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...5B-BB6E57314BDD Litt usikker på om Hovedkortet og RAMen "passer" iom at det var ingen RAM fra Twinmos som sto her. Lurer også på om 8800 er litt overkill, og kanskje heller gå ned til X1950Pro eller lignende. Men, vil strømforsyningen holde hvis jeg går for 8800? Og trenger jeg noen flere vifter/kabler er lignende? Kom gjerne med tips om andre komponenter, de jeg er mest usikker på er RAM, skjermkort og skjerm. All respons blir mottat med et stort takk edit: Har ingen spesielle planer om å overklokke. Endret 6. januar 2007 av Ayanez Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Anyone? :/ Har planer om å bestille senere i dag, men vil gjerne ha noen innspill først. Lenke til kommentar
autodude Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 go for it.. cer egentli ikkje værst ut Lenke til kommentar
scybert Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei! jeg leste et sted at 8800 kortene ikke går sammen med brikkesett Intel 945P men bare SLI og IP965. Har du sjekket opp det? Husker ikke helt hva som var problemet da. Men det ble ikke anbefalt. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 er det noen særlig vits i å ta E6400? når E6300 er billigere?! Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Hm, tenker jeg går for GeForce 7950GT 512MB istedenfor, det begynnte å bli litt for dyrt :/ Noen som vet om jeg trenger å kjøpe noen ekstra vifter eller kabler? Lenke til kommentar
1337acab Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 gå heller for ati 760mb!passer vertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå