devo_thj Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg installerte idag min nyinnkjøpte Core 2 Duo, etter å ha slitt med en midlertidig Celeron D 2,8Ghz siden sommeren.. Jeg har P5W DH Deluxe, OCZ Platinum PC6400 2GB kit, MSI GeForce 7900 GTX Den skulle vel fungere fint med systemet mitt? Jeg har hatt systemet oppe i 6 mnd, men først da jeg fikk Core 2 prosessoren sluttet den å fungere.. :S Har noen en idé om hva det kan være? Har ikke testet alle forskjellige ting enda, men har resettet CMOS uten hjelp, bare lurer på om noen kjenner til problemet? Takker for alle svar! Fredrik Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 støtter HK C2D?- jeg kan ikke helt hva som støtter hva. Hører du noen pip? Lenke til kommentar
_howy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 How to do! Her har du nok svaret på problemet ditt Lenke til kommentar
stormx Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Tuusen hjertelig takk, håper det fikser problemet! Lenke til kommentar
stormx Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Forresten jeg er personen som postet posten i utgangspnktet, bare jeg var logget inn som devo_thj da jeg skrev tydeligvis.. sorry Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 skjønnte liksom ingenting nå jeg Fått det til? Lenke til kommentar
stormx Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hehe, sorry, jeg har ikke fått prøvd enda. Var ute i går så det ble lite tid til PC da Men skal prøve idag dersom jeg får opp noe skjermbilde med den "gode" gamle Celeron D Ingen pip btw Endret 7. januar 2007 av stormx Lenke til kommentar
stormx Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 BIOS update funket fett som fjell! Det var sikkert fordi jeg kjøpte HK før lanseringen av Core 2 Duo.. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 BIOS update funket fett som fjell! Det var sikkert fordi jeg kjøpte HK før lanseringen av Core 2 Duo.. Takk for hjelpen! 7693210[/snapback] Aha.. Hvordan gjorde du det? *lære* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå