Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hoho som jeg gleder meg! Ikke til at jeg kan kjøre moped eller at sex blir lovlig, bare det å være 16 er stort! Et skritt nermere 18! You other are suckers! Endret 6. januar 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 16 år NÅ! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kjekt da, pulings og fylla da. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Grattis da Personlig syntes jeg ikke 16 var så stort, ikke 18 heller.. 19 er bare et kjipt år Gleder meg til jeg blir 20 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Jeg blir 20 i oktober, det blir kjekt. Slutt på tenårene, dog litt kjipt å fremdeles gå på VGS da men men. Endret 7. januar 2007 av chills Lenke til kommentar
Snø Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg blir 20 i oktober, det blir kjekt. Slutt på tenårene, dog litt kjipt å fremdeles gå på VGS da men men. 7665445[/snapback] Har en i klassen min på VGS som er 28. 20 er ingenting Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg blir 20 i oktober, det blir kjekt. Slutt på tenårene, dog litt kjipt å fremdeles gå på VGS da men men. 7665445[/snapback] Har en i klassen min på VGS som er 28. 20 er ingenting 7665483[/snapback] Jeg hadde en på VK1 automasjon som var 38... Greide ikke fullføre og oppførte seg som en på 14... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 You other are suckers! What? Lær deg å skrive, mann! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Hva har moren din lært deg om å ikke mobbe andre folk som ikke helt har dreisen på skriving? Du kan jo være så snill å si meg hvordan det egenetlig skrives, uten å se i en ordbok eller noe. Mulig det skal være "You others" eller at det er dårlig engelsk, men du får gi meg fasit du da... Og du, hadde du hatt kunnskaper nok til å lese så hadde du lest reglene til forumet som sier at man ikke skal kritisere skrivefeil hos andre, da noen av de kan ha lese og skrive vansker! Marius Edit: Lese og skrivevansker skrives vell ikke slik det heller? Endret 13. januar 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hva har moren din lært deg om å ikke mobbe andre folk som ikke helt har dreisen på skriving? Du kan jo være så snill å si meg hvordan det egenetlig skrives, uten å se i en ordbok eller noe. Mulig det skal være "You others" eller at det er dårlig engelsk, men du får gi meg fasit du da... Og du, hadde du hatt kunnskaper nok til å lese så hadde du lest reglene til forumet som sier at man ikke skal kritisere skrivefeil hos andre, da noen av de kan ha lese og skrive vansker! Marius Edit: Lese og skrivevansker skrives vell ikke slik det heller? 7715056[/snapback] Ta en pille og ro deg litt ned da, mener ikke å vise mangel på respekt eller si noe negativt om andre. Tingen er bare at jeg ikke forstår hva som skjer med Nordmenns evne til å lære/snakke engelsk. Jeg har Engelsk andre året på vgs nå, og halve klassen er i ferd med å stryke. Men kan muligens forstå det, jeg er f.eks helt ubrukelig å matte. Uansett, dette ble veldig OT. Beklager. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg venter enda på fasit... Du som tydeligvis er god i dette bør lære bort til andre da... Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Sex er lovlig hvis du og partner er enten over eller under 16 år. Hvis du er 15 år og 363 dager gammle, MÅ du vente 48 timer til for å ha sex med en som er 16, ellers blir det sett som overgrep av dama. Også hvis det er omvent, men hvis du er 15 år og partner er 14 går det greit, etter hva jeg vet. De kan ikke slenge deg i fengsel fordi du har sex. Det er like sykt som om piratkopiering er ulovlig... Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Articfare. Det du sier er feil. De som har kommet omtrent like langt i utviklingen har lov til å ha sex. Så hvis en 15-åring har sex med en 16-åring så regnes ikke dette som overgrep hvis det var frivillig fra begges sider. Loven er der for å sørge for at en på 20 ikke har sex med en på 14. Den er der ikke for å forhindre to unge og nyforelskede å ha sex You see? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hva har moren din lært deg om å ikke mobbe andre folk som ikke helt har dreisen på skriving? 7715056[/snapback] Har ikke moren din lært deg å ikke mobbe andre som er mindre en deg? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Hva har moren din lært deg om å ikke mobbe andre folk som ikke helt har dreisen på skriving? 7715056[/snapback] Har ikke moren din lært deg å ikke mobbe andre som er mindre en deg? 7906324[/snapback] Og du er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå