tfw Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 er ikke helt sikker hvor jeg skulle poste denne. flytt den gjerne til rett plass hviss dette er feil plass å poste det jeg har tenkt å kjøpe plakater på nette. men vet ikke hvor jeg kan få kjøpt det. noen tips til sider jeg kan kjøpe de på? takker for svar Lenke til kommentar
eitp Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei Jeg har kjøpt en del fra Art.com. Greit sted å handle. Tor Lenke til kommentar
tfw Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hei Jeg har kjøpt en del fra Art.com. Greit sted å handle. Tor 7659229[/snapback] finfint. men kom ingenting opp. trykk på linken selv du. men uansett skjønte linken. jeg tenkte på norske sider. og ikke plakater til 150-200 kr da :| Endret 6. januar 2007 av tfw Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Norsk side (med Norsk og Engelsk tekst): Poster Paradise Legg inn e-posten din på allposters.com. De kommer stadig vekk med nyhetsbrev med rabatter Lenke til kommentar
eitp Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei Jeg har kjøpt en del fra Art.com. Greit sted å handle. Tor 7659229[/snapback] finfint. men kom ingenting opp. trykk på linken selv du. men uansett skjønte linken. jeg tenkte på norske sider. og ikke plakater til 150-200 kr da :| 7659257[/snapback] Mystisk. Kommer opp som bare det når jeg trykker. Ellers var det, som du selv nevner, vel ikke så vanskelig å skjønne adressen... Lenke til kommentar
tfw Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 enn sider der du kan få kjøpt plakater fra band og slikt? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 enn sider der du kan få kjøpt plakater fra band og slikt? 7659848[/snapback] Allposter har slik jo.... Kunne tenkt meg plakat av bildet som Morten Krogvold har tatt av Ole Gunnar Solskjær... Sjekket prisen på 1x1 meter. 8500 kr Lenke til kommentar
tfw Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 enn sider der du kan få kjøpt plakater fra band og slikt? 7659848[/snapback] Allposter har slik jo.... Kunne tenkt meg plakat av bildet som Morten Krogvold har tatt av Ole Gunnar Solskjær... Sjekket prisen på 1x1 meter. 8500 kr 7661412[/snapback] link til siden? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Sendte mail til Krogvold, og fikk svar fra sekretæren eller noe. Finner ikke på noen nettsted tror jeg... Edit: om du mente allposter, så finner du link lengre oppe i tråden. Har selv bestilt flere plakater derfra, og kan varmt anbefale de. Endret 7. januar 2007 av and_mit Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Musikk posters fra Posters paradise Jeg har kjøpt plakater fra Posters Paradise og ble meget fornøyd,billig var det også... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Legg inn e-posten din på allposters.com.De kommer stadig vekk med nyhetsbrev med rabatter 7659341[/snapback] Disse rabattene er bare luretilbud. Rabattene er faktisk normal pris. Så fort en kampanje er over, så kommer det en ny. Noen kampanjer er bedre enn andre, men det skiller stort sett bare en 5% eller noe sånt i rabatt. Meldte meg av etter å ha mottatt e-poster om nye kampanjer omtrent 1-2 ganger i uken. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kikka på allposters.com og fant mye snadder av noen vintageplakater der Regner med at det er mva på plakater også? :\ Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Har kjøpt flere filmplakater fra 50- og 60-tallet på eBay. Også Lichtenstein-kopier. Finner alt jeg behøver på veggen der Lenke til kommentar
tillitus Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) er ikke helt sikker hvor jeg skulle poste denne. flytt den gjerne til rett plass hviss dette er feil plass å poste det jeg har tenkt å kjøpe på nettet. men vet ikke hvor jeg kan få kjøpt det. noen tips til sider jeg kan kjøpe de på? takker for svar Søk på Google. Endret 4. mars 2009 av tillitus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå