Emperor_ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Jeg rulla akkurat over noen nettsider og fant 2 tastaturer. Logitech G15 og Saitek Eclipse II. Hvilken av disse bør jeg velge? Skal for det meste bruke de til Quake 1, Quake 3 Arena og messenger. Glømte å spørre om det i forrige emne jeg starta opp. Endret 6. januar 2007 av Emperor_ Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 jeg har det Saitek Eclipse 1 og jeg yns det er utrolig bra;) har ikke prøvd g15 men jeg ville godt får det andre Lenke til kommentar
The_Sickness Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg bruker saitek eclipse II og er veldig fornøyd med det, sett bort ifra 2 ting: 1:Lysene er litt ujevne og svake, Selv med lystyrken på fullt. (De er sterkest på den lilla fargen, der jeg tror en blanding av blå og røde LED's blir brukt for å produsere fargen.) 2:Lystyrke vribryteren er litt dum egentlig, jeg synes heller denne kunne kontrolert volumet på pc'en og hatt lystyrken kontrollert av en vanlig bryter slik som fargen, men det er jo en relativt liten sak Posetive aspekter: 1: Ser veldig bra ut. Jeg synes den ser bedre ut enn Eclipse I, men det er jo bare min mening. 2: Man kan veksle mellom tre farger lys, blå rød og lilla, som er veldig fint. 3:Den er meget behagelig å skrive på, og bråker heller ikke. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har G15 selv og kan ikke si at jeg er misfornøyd. +Grei skjerm som kan brukes til mye rart (cpu bruk, ram bruk, email osv.) + gode taster +bra med lys +fint design (syns jeg) +usb hub bak med 2 usb utganger +Fikk nettopp lysene til å blinke etter musikken i winamp, FETT! -For mangen taster? -stort (nesten som det er en ny num pad på venstre siden) -Tastene lager "klikke"-lyder. Blir nok vant til det -ekstra tastene er mest nyttig for de som spiller visse rpg spill som wow (for makroer ol.) -finnes ikke i norsk layout Men jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg et eclipse 1 isteden, grunnet kjøp av bærbar og at dette rett og slett blir litt for stort for sekken/baggen. Men for all del. Skal det som oftest bare stå på skrivebordet, så er ikke dette et problem. Både eclipse og G15 er konge kjøp begge, det kommer mest an på hva du legger vekt på. Good LUck Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Hm.. Tror nesten jeg går for G15. Prøvde det hos en kamerat av meg. Er vel det beste keyboardet jeg har spillt med. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Skjermil Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvordan inni lærvskvættn skifter jeg farger? Den knappen ved siden av Mute skrur jo bare fargene av! Lenke til kommentar
The_Sickness Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvordan inni lærvskvættn skifter jeg farger? Den knappen ved siden av Mute skrur jo bare fargene av! 7696917[/snapback] hvilket tastatur er det du har? Lenke til kommentar
Skjermil Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvordan inni lærvskvættn skifter jeg farger? Den knappen ved siden av Mute skrur jo bare fargene av! 7696917[/snapback] hvilket tastatur er det du har? 7697126[/snapback] Saitek Eclipse 2.. fikk det akkurat. Lenke til kommentar
The_Sickness Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hvordan inni lærvskvættn skifter jeg farger? Den knappen ved siden av Mute skrur jo bare fargene av! 7696917[/snapback] hvilket tastatur er det du har? 7697126[/snapback] Saitek Eclipse 2.. fikk det akkurat. 7697759[/snapback] Da burde den knappen som har den halvfulle sirkelen på skifte farger. Det er 3 farger, blå, lilla og rød.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå