Spirograf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Usikker på om det er rett kategori å poste i, moderator får flytte hvis det er feil. Til spørsmålet: Jeg har et hovedkort med nForce4 SLI brikkesett, og jeg har tenkt å installere Windows Vista. Men jeg fant ingen driver for Vista for dette brikkesettet (faktisk ikke for noen nForce-brikkesett) på nVidia sine sider. Fins det i det hele tatt drivere for Vista for nForce brikkesett? Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 http://www.nzone.com/object/nzone_download...betadriver.html Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) firefox bugget seg Endret 6. januar 2007 av pink panther Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Nice, skal teste den. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 hm er jo eld gammel beta driver...syns nvidia kan lansere en ny en snart. og ikke beta. vista er jo tross alt lansert nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå