AAABBBCCC Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) hei, trenger litt hjelp til å finne en digg bærbar, jeg skal bruke den til spill og lekser, så den må være litt bra. pc kan være brukt og helst til under 7000kr. takk Endret 6. januar 2007 av AAABBBCCC Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=25120&cid=5415 får ingen spill maskin til 7000,- ...... Endret 6. januar 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Denne: http://www.multicom.no/SystemConfigurator....q=st%3a10500063 er kurrant og bruke til både litt tyngre spill, og skole, bør sette i 1 gb minne. Teknologimessig er den litt utdatert og ikke akkurat fremtidsrettet, men gir realtivt god ytelse, er stillegående ved lett bruk og batteriet varer ca 3 timer. (tatt fra testen av den her på hw.no) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Denne: http://www.multicom.no/SystemConfigurator....q=st%3a10500063 er kurrant og bruke til både litt tyngre spill, og skole, bør sette i 1 gb minne. Teknologimessig er den litt utdatert og ikke akkurat fremtidsrettet, men gir realtivt god ytelse, er stillegående ved lett bruk og batteriet varer ca 3 timer. (tatt fra testen av den her på hw.no) 7660440[/snapback] Med Pentium M 1,86Ghz/1024MB ram og opperativsystem "dette er ting den bør ha" da kommer den på 8600,- nei styr unna Endret 6. januar 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Denne: http://www.multicom.no/SystemConfigurator....q=st%3a10500063 er kurrant og bruke til både litt tyngre spill, og skole, bør sette i 1 gb minne. Teknologimessig er den litt utdatert og ikke akkurat fremtidsrettet, men gir realtivt god ytelse, er stillegående ved lett bruk og batteriet varer ca 3 timer. (tatt fra testen av den her på hw.no) 7660440[/snapback] Med Pentium M 1,86Ghz/1024MB ram og opperativsystem "dette er ting den bør ha" da kommer den på 8600,- nei styr unna 7661007[/snapback] Hos meg koster den 7600 med den konfiggen men, komm er an på om en må ha OS eller ikke... Såklart ikke allverdens til pc, men mer egnet enn alle de med X1400\go7400. Celeron M370 er ikke spesielt bra, men duger helt greit, søstra mi har en sånn på hennes asus A6L, og den har batterilevetid over 4 timer og er så stillegående at selv du kan akseptere tror jeg. Men om en finner et kupp på bruktmarkedet så heller gå for det ja, var bare ment som et eksempel at det finnes spill-pcer under 7k, selv om de er utdatert på det meste ellers Endret 7. januar 2007 av Delavar Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Denne: http://www.multicom.no/SystemConfigurator....q=st%3a10500063 er kurrant og bruke til både litt tyngre spill, og skole, bør sette i 1 gb minne. Teknologimessig er den litt utdatert og ikke akkurat fremtidsrettet, men gir realtivt god ytelse, er stillegående ved lett bruk og batteriet varer ca 3 timer. (tatt fra testen av den her på hw.no) 7660440[/snapback] Med Pentium M 1,86Ghz/1024MB ram og opperativsystem "dette er ting den bør ha" da kommer den på 8600,- nei styr unna 7661007[/snapback] Hos meg koster den 7600 med den konfiggen men, komm er an på om en må ha OS eller ikke... Såklart ikke allverdens til pc, men mer egnet enn alle de med X1400\go7400. Celeron M370 er ikke spesielt bra, men duger helt greit, søstra mi har en sånn på hennes asus A6L, og den har batterilevetid over 4 timer og er så stillegående at selv du kan akseptere tror jeg. Men om en finner et kupp på bruktmarkedet så heller gå for det ja, var bare ment som et eksempel at det finnes spill-pcer under 7k, selv om de er utdatert på det meste ellers 7663176[/snapback] Blir ikke et godt eksempel på en spill pc dette da Delevar når verken ram-prosessor og OS står i stil .... Celeron er sikkert bra til det din søster bruker maskinen til men jeg ville klart ha valgt Pentium M hvis jeg skulle bruke maskinen til spilling samt OS er ganske viktig på en maskin, og 1024MB ram er et minimum ved spilling "spør du meg" da kommer den på 8600,- og selv da har den teknologi som snart hører hjemme på museum :!: Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvis en kun setter i 1024 minne, tro meg, celeron M er ikke til hinder for spill, skjermkortet er flaskehalsen i de fleste tilfeller (eneste forskjellene på pentium\celeron m er som du sikkert vet manglende speedstep, litt mindre cache og lavere FSB, men ytelsen er ikke så mye lavere), og har OS fra før så greier den spill utmerket, og koster da under 7k, men ja, utdatert på det meste ellers Om en ikke har OS så er jo saken enkel Mitt råd: finn en selger på qxl\hw-bruktmarked som har positiv statistikk å se om du greier å finne en med Core Duo og X1600\7600go til under 7k, tror dog det blir litt vanskelig. Lenke til kommentar
kroofant4 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hva med Denne ? Vurderer den selv.. Selv om jeg relativt har lite peiling på pc og slikt:P Men den virker bra til den prisen.. Er det noen som kan si meg noe om den pc'en? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hva med Denne ?Vurderer den selv.. Selv om jeg relativt har lite peiling på pc og slikt:P Men den virker bra til den prisen.. Er det noen som kan si meg noe om den pc'en? 7664331[/snapback] Svakt skjermkort.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) nevner denne jeg selv om den koster 8k den er på super weekend og er et godt tilbud. du får jo med bæreveske og mus, så du slipper jo å kjøpe det utenom. Endret 7. januar 2007 av KRAFortune Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 nevner denne jeg selv om den koster 8k den er på super weekend og er et godt tilbud. du får jo med bæreveske og mus, så du slipper jo å kjøpe det utenom. 7664421[/snapback] Denne og har ganske svakt skjermkort. Vi kan vell konkludere med at det er vanskelig å finne en pc som ikke er brukt med de kravene til under 7000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) svakt skjermkort, men den vil klare å kjøre mange spill. ikke nyere selvfølgelig. og det blir litt vanskelig med et budskjett på helst under 7k. den har turion TL-50 dual core, 17" skjerm, 100GB HD og 1GB minne. så det er en billig maskin som man får mye for pengene. Endret 7. januar 2007 av KRAFortune Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det er mange her inne som vil ha en superkraftig, helt lydløs, takler alle spill på maks til lavest mulig pris, maks xxxx.... som regel lovlig lavt til å kunne kalle d spillmaskin.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 eventuelt så kan du kjøpe brukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå