deep750 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 bare et spm, er den godt egnet til grafisk design? den har jo lovlig lav oppløsning... Lenke til kommentar
Tuffy Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 bare et spm, er den godt egnet til grafisk design? den har jo lovlig lav oppløsning... 7663428[/snapback] ........nei, si det. Ikke det jeg vet mest om. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 For min del hater jeg å bruke lav oppløsning når jeg "jobber" i Photoshop. Og der er nok mange enig med meg, noen drar det til og med så langt ved å bruke 2 skjermer. Men det er litt overkill ettter min smak, men det er bare et eksempel på at når det gjelder grafisk design så er stor skjerm og høy oppløsning garantert å foretrekke. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 det vil jo ikke være noe problem å koble opp en skikkelig skjerm til denne maskinen... Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Spørs egentlig om et quadro kort hever brukt prisen noe særlig. Greit nok når arbeidsgiveren betaler, men når det skal betales fra egen lomme er det kanskje ikke så mange som er "dumme" nok til å betale mye mer for den lille ekstra ytelsen et quadro kort gir. Hadde jeg privat skulle kjøpt en bærbar til 3DS max bruk, hadde jeg prioritert kvalitet og størrelse på skjerm, mengde ram og cpu kraft langt foran et quadro kort. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Spørs egentlig om et quadro kort hever brukt prisen noe særlig. Greit nok når arbeidsgiveren betaler, men når det skal betales fra egen lomme er det kanskje ikke så mange som er "dumme" nok til å betale mye mer for den lille ekstra ytelsen et quadro kort gir. Hadde jeg privat skulle kjøpt en bærbar til 3DS max bruk, hadde jeg prioritert kvalitet og størrelse på skjerm, mengde ram og cpu kraft langt foran et quadro kort. 7663890[/snapback] Når du kan få ned rendringstidene til en tredjedel så vil jeg si quadrokort er meget kjekt å ha, men det er jo beregnet på et relativt smalt marked og dermed ikke så lett å få solgt. Hvor mye den er verdt? Ville sagt maks 12.000,- om du er heldig til en med behov som kan nyttiggjøre seg av quadro-kort. Lenke til kommentar
Tuffy Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 12000 hvsi jeg er heldig. Da taper jeg mye isj Lenke til kommentar
Humbo Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kor får ein tak i 120GB 7200RPM HD til laptop? Kan ikkje huske å ha sett noko større enn 100GB. Lenke til kommentar
Tuffy Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Kan dobbelt sjekke hvis du sier meg hvordan jeg finner det Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 12000 hvsi jeg er heldig. Da taper jeg mye isj 7664241[/snapback] Problemet er vell at du valgte endel garantier som ikke følger videre over til kjøper. Hvorfor skal du selge den forresten? Er jo ei super maskin du har Lenke til kommentar
Tuffy Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 12000 hvsi jeg er heldig. Da taper jeg mye isj 7664241[/snapback] Problemet er vell at du valgte endel garantier som ikke følger videre over til kjøper. Hvorfor skal du selge den forresten? Er jo ei super maskin du har 7664740[/snapback] Nei, garantien går videre til neste person. Rett å slett fordi jeg vil ha en som fungerer litt bedere til gaming. Og et web cam, selv om det ikke er en big deal. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 12000 hvsi jeg er heldig. Da taper jeg mye isj 7664241[/snapback] Problemet er vell at du valgte endel garantier som ikke følger videre over til kjøper. Hvorfor skal du selge den forresten? Er jo ei super maskin du har 7664740[/snapback] Nei, garantien går videre til neste person. Rett å slett fordi jeg vil ha en som fungerer litt bedere til gaming. Og et web cam, selv om det ikke er en big deal. 7664770[/snapback] Ok, kanskje ikke garantien men endel av avtalene du tegner når du kjøper "proff"-pc hos dell mener jeg å huske følger person og ikke maskin, men kan hende jeg tar feil Lenke til kommentar
Tuffy Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 okey så dere tror altså jeg ikke får mer enn 12000 .... jaja takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå