Gå til innhold

En antennekontakt, to TVer..?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan dette løses..?

Har kabelTV, så bordantenne er utelukket, så finnes det noe splitter som gjør at man kan ha to TVer koblet til..? Blir ikke snakk om å bruke begge TVene samtidig, da den ene er på PCen i samme rom.

Evt, på antennekontakten i veggen er det to uttak, en ho-plugg og en han-plugg.. Er det vanlig signal i begge disse, slik at jeg kan bruke begge (på TVene er det vel bare en kontakttype, så vil vel få kontaktproblemer her?)..?

Håper noen har noe tips her.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det, og fåes på clasern og biltema. En T-plugg, men merk signalet blir dårligere av det :)

Ang i veggen er den ene for radio. Du kan nok bruke denne også. Bare å patche din egen kabel :)

7658921[/snapback]

Jepp, takk, var det jeg fant ut.. :)

Blir det merkbart mye dårligere, selv om bare ett apparat står på igangen..?

Lenke til kommentar
Jaja, "spør først, let etterpå", som det heter.. :)

Regner med jeg trenger en slik;

http://clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=383320

:)

7658944[/snapback]

Ikke kjøp en sånn, de fungerer, men du aner ikke hvor dårlig bilde du får...særlig hvis det er litt lengde på kablene dine. Du trenger en sånn splitter som jeg ikke finner på sidene til Clas Ohlson (men som jeg vet de har, da jeg nettopp kjøpte en). I tillegg trenger du noen sånne til å feste kabelen i splitteren (da de av en eller annen stygg grunn ikke fulgte med).

asygasd, jeg merker at jeg ikke helt klarte å forklare en dritt, og at du mest sannsynlig ikke får noe ut av posten min. Uansett; jeg brukte en slik forgreningsting før (som du linket til), og den søg.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...