Marvil Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Noen som vet hvordan dette løses..? Har kabelTV, så bordantenne er utelukket, så finnes det noe splitter som gjør at man kan ha to TVer koblet til..? Blir ikke snakk om å bruke begge TVene samtidig, da den ene er på PCen i samme rom. Evt, på antennekontakten i veggen er det to uttak, en ho-plugg og en han-plugg.. Er det vanlig signal i begge disse, slik at jeg kan bruke begge (på TVene er det vel bare en kontakttype, så vil vel få kontaktproblemer her?)..? Håper noen har noe tips her.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Finnes det, og fåes på clasern og biltema. En T-plugg, men merk signalet blir dårligere av det Ang i veggen er den ene for radio. Du kan nok bruke denne også. Bare å patche din egen kabel Endret 6. januar 2007 av allyse Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Jaja, "spør først, let etterpå", som det heter.. Regner med jeg trenger en slik; http://clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=383320 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Finnes det, og fåes på clasern og biltema. En T-plugg, men merk signalet blir dårligere av det Ang i veggen er den ene for radio. Du kan nok bruke denne også. Bare å patche din egen kabel 7658921[/snapback] Jepp, takk, var det jeg fant ut.. Blir det merkbart mye dårligere, selv om bare ett apparat står på igangen..? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Jaja, "spør først, let etterpå", som det heter.. Regner med jeg trenger en slik; http://clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=383320 7658944[/snapback] Ikke kjøp en sånn, de fungerer, men du aner ikke hvor dårlig bilde du får...særlig hvis det er litt lengde på kablene dine. Du trenger en sånn splitter som jeg ikke finner på sidene til Clas Ohlson (men som jeg vet de har, da jeg nettopp kjøpte en). I tillegg trenger du noen sånne til å feste kabelen i splitteren (da de av en eller annen stygg grunn ikke fulgte med). asygasd, jeg merker at jeg ikke helt klarte å forklare en dritt, og at du mest sannsynlig ikke får noe ut av posten min. Uansett; jeg brukte en slik forgreningsting før (som du linket til), og den søg. Endret 6. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hehe, skjønte litt, men lurte på; Må jeg da kutte i kablene og montere nye kontakter ellerno..? Blir opplegget på samme måte (som et T-ledd), bare på en annen måte..? Endret 7. januar 2007 av Marvil Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, du må kutte kablene, for så å koble de direkte til splitteren. Da jeg gjorde dette kjøpte jeg nye kabler også (uten kontakter på...så det var ingenting å kutte), om det var vits i vet jeg ikke. Det er forresten en slik du trenger. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jaja, "spør først, let etterpå", som det heter.. Regner med jeg trenger en slik; http://clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=383320 7658944[/snapback] Kjøp den heller på Biltema, den er mye billigere hos oss. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Vi har tre TV-er på samme uttak, men vi har en signalforsterker før den første t-splitten. Fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Biltema utgår dessverre, da det ikke finnes i nærheten.. Antenneforsterker er sikkert ikke så dumt, dvs noe ala dette..? http://clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=383301 Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Den så jo fin ut, ser ut som om den fungerer som en splitter også. Pass på at du ikke stiller den på maks, da dette ofte bare forsterker de dårlige signalene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå