hitokiri Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Til uken får vi se verdens minste prosjektør, som skal kunne bygges inn i mobiltelefoner. Les mer Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Wow Blir tøft å vise bilder på veggen fra mobiltelefonen. Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 trenger ikke å ha så stor sjerm lenger heller for å se en bra film Lenke til kommentar
whom Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Dersom prosjektøren flyttes litt lenger fra overflaten du viser bildet på, skal det også kunne bli enda større uten at kvaliteten blir dårligere. Dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Lurer på hvordan fokus blir på denne jeg. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Miniprosjektøren er ikke større enn en mintsjokolade. Det var jo en interessant måleenhet.. Men stilig var det. Finnes det noen tekniske specs på denne? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Men er det noen som tør si noe om prisen på dette gadget-vidunderet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Dette skal bli veldig interessant å følge med på, om projektor på handhaldt elektronikk kjem til å ta av vil det uansett ikkje skje med det første, men det har eit potensiale. Prisen blir selvfølgelig ein viktig faktor, angåande spesifikasjonar så er det begrensa kva størrelsar du kan projektere fram, men det er ganske imponerande at dei har klart å lage ein projektor så liten. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Fokusen er jeg også meget spent på... Det må da gå an å stille denne på en eller annen måte, så man slipper å måtte holde mobilen 2 meter (for eksempel) unna veggen hele tiden for å få et akseptabelt bilde... Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det benyttes laserprojektor. Den trenger ikke fokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg