zuhr Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Noen som har noe erfaring med det? Tenkte jeg skulle kjøpe på et slik kort. Står mellom: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...15&GrpID=1&s=pl eller http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...15&GrpID=1&s=pl Eller vet dere om noen andre kort som er greie? Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 har ingen erfaring med sunsway, men promisen er digg fordi den finner diskene relativt fort (iforhold til highpoint iallefall) og winXP (og win2k kanskje) har driverne til den så du slipper å bruke driverdiskett under installasjon, som man trenger med highpoint kortet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg tror sunsway er helt greie. Har i hvertall ikke hørt noe konstruktiv kritikk av de ennå. I tillegg er de knallbillige og du kan kjøre software raid (0 eller 1) på den for å øke sikkerhet eller ytelse. Jeg ville sikkert kjøpt en sånn om jeg trengte en. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Har også hørt at Promise kontrolleren er bedre en HigePoint. For det første fordi den bruker en "enklere" bios. Etter det jeg har erfart så er RAID-BIOS'en på HigePoint kontrolleren helt "normal", for å si det sånn. Tror jeg hørte det av sys.admin. på skolen vår. Men har enda ikke sett en skikkelig begrunnelse av påstandene... Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg har selv en Promise 100TX2 og er svært fornøyd med den. Siden den også er billigere enn Sunsway vil jeg anbefale den. Den støtter også 200GB disker. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Har Highpoint..suveren. ingen problemer med det og det er linux kompatibelt Lenke til kommentar
Bach Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 HighPoint har fått skryt flere steder. Sjøl har jeg brukt SunsWay i to forskjellige oppsett uten antydning til problemer, og en veldig hyggelig ytelsesforbedring i forhold til VIA-kontrolleren. Jo forresten: jeg fikk aldri lys i hd-lampa. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg har Highopint og det fungerer veldig greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå