Legobilen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Er ikke så oppdatert på gamle agp-skjermkort.. Har nemlig en gammel Fujitsu-Siemens Lifebook E-6170, med et gammelt Ati skjermkort, vurderer å gjøre den litt mer oppdatert, selv om det ikke hjelper så mye. Har et par screenshots fra EVEREST hvis det hjelper.. Kan noen finne et skjermkort som er bedre enn det jeg har? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er ikke skjermkortet integrert i resten av maskinen? Tror nemlig ikke det er mulig å bytte ut skjermkortet. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hvis du viser oss at det er mulig å bytte skjermkortet i din bærbare, samt en nettbutikk eller lignende med eksisterende skjermkort som man kan kjøpe, kan vi helt sikkert anbefale deg et. Inntil jeg ser det, antar jeg det som en tapt sak da det svært sjelden er praktisk mulig å gjennomføre et skjermkortbytte i en bærbar. Endret 7. januar 2007 av Playmofetish Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er det en slik en du har? Hadde vært liten vits i å oppgradere skjermkortet selv om det hadde vært mulig, nok av andre flaskehalser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå