kns Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Mangler én eneste gap i hele spillet, hvilket er den gap'en i siste level (Downhill) som heter Long Shot. Jeg nekter å cheate og har prøvd en million ganger, men får det ikke til. Det finnes jo ikke gaplist til denne levelen, men jeg fant en på nettet. Følger forklaringen her til punkt og prikke tror jeg, men får ikke registrert gap'en. Noen som har en idé? Hadde satt veldig pris på noen gode tips her.. For at dere skal forstå hvilken gap jeg snakker om, ser altså forklaringen jeg fant på nettet slik ut: Forklaringen er som følger: ||Long Shot Between the 2nd and 3rd Planters, there will be a couple of Green/Aqua-ish ledgs on your left. Get on top of this thing (and set a Restart Point if you are unsure of yourself.) There should be a rail coming out of the wall above you. Wallride up to this, grind it, jump to a grind on the balcony infront of you. Jump forward to land in a grind on a yellow rail. This yellow rail will arch down. You need to jump from the rail, launch forward and land in a grind further downhill on another yellow rail. This is a long gap, hence the name. If you don't land it the first time, you should at least see the yellow rail you are supposed to land on. Use Focus if you are bad at stuff like this. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vil du ikke kalle en guide å cheate? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 La forklaringen inn i spoiler, og fjernet unødvendig sitering. Tråden er også flyttet til riktig plassering.. (Innlegget skal ikke kommenteres. Dette tas over PM.) Lenke til kommentar
kns Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Vil du ikke kalle en guide å cheate? 7658634[/snapback] Jo, forsåvidt. Endret 6. januar 2007 av kns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå