Distrattos Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Ting jeg vil ha i det neste BF-spillet: - kikkerter. Har brukt dette på PoE og PR, og synes det er utrolig nyttig - snike-modus. Sånn at hvis man skal komme seg bak en person, kan man gå ganske sakte, men uhørt. - å kunne ødelegge claymores igjen, + at de ikke varer så lenge. Synes at claymores er utrolig døll, hvis man for eksempel vil inn et sted, og er en claymore i veien, så må man gå rundt eller vente. - limited-kits. Vil at noen kits som f.Eks sniper skal være limited. Blir fremdeles frustraert på Road to Jalabad der rundt 90% av mec er sniper. - kaste kniver, som nevnt over, også å kunne ta tak i en person og bruke som skjold, men da kan man ikke skyte. - bedre AA-våpen, eventuelt AA kit. Er ganske irritert når man skal ta et flagg, og et helikopter kommer å spammer med bly. - blodtap. Å kunne tape blod etter å ha blitt skutt. Må da bandasjere seg selv, men har lite med bandasje. De fleste av punktene har jeg tatt ifra Project Reality, siden jeg spiller det mest for tiden. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 sysnes det er sært at mange her både vil ha mere realisme og muligheten til å kaste kniver. hvor mange er det som går rundt å kaster kniver på hverandre i virkelig krig? dessuten tåler en BF soldat 4-5 skudd (og sånn synes jeg det skal forbli!) en kniv i beinet ville bare vert et lite "flesh wound" Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 burde vert sånn at når du kniver noen så kan ikke de revives.. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kjøtt og blod overalt :!: Kniver og gafler i hytt og pine. Papirflly med plass til 3. not. Kunne tenkt meg noen større maps, og flere kjøretøy, spillere m.m. Og et spill uten masse bug. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Meningen med å kaste kniver er hvis man blir tom for skudd, så er det håpløst å bruke pistolen, eller løpe etter den som skyter deg og knivstikke han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Meningen med å kaste kniver er hvis man blir tom for skudd, så er det håpløst å bruke pistolen, eller løpe etter den som skyter deg og knivstikke han. 7784141[/snapback] Håpløst å bruke pistol? Jeg gjør det hele tiden, og den funker fett, og jeg pwner som vanlig Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Meningen med å kaste kniver er hvis man blir tom for skudd, så er det håpløst å bruke pistolen, eller løpe etter den som skyter deg og knivstikke han. 7784141[/snapback] Håpløst å bruke pistol? Jeg gjør det hele tiden, og den funker fett, og jeg pwner som vanlig 7788008[/snapback] Sikkert bare meg som suger da Men nå snakker jeg om bf2 da, har ikke prøvd 2142 enda.. Endret 24. januar 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 - Fysikkmotor som tillater at man kan ødelegge omgivelsene. Slipper man en 250kg bombe, blir det et stort hull i bakken, skyter man med tank på et hus, blir det et hull. Vil man hindre fienden å komme fram, lag en barrikade ved hjelp av ødelagte kjøretøy og bomb istykker broer. At banene etterhvert begynte å leve opp til navnet på spillet på slutten av rundene, hadde vært kjekt. 7762615[/snapback] Den støtter jeg, dette er noe jeg har savnet i mange spill. 7762933[/snapback] Ja, det hadde blitt heftig 7763009[/snapback] Vi er tydeligvis flere i klubben "jeg vil ha fysikkmotor i spill som tillater at omgivelsene kan bli ødelagt" Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hadde vært kult med noe aka "Cold War", der soviet har kommet i live igjen, og du kriget i USA og på Cuba. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det hadde vært råkult! Alt som har med den kalde krigen å gjøre, bl.a kart fra vietnam, korea o.l. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 sysnes det er sært at mange her både vil ha mere realisme og muligheten til å kaste kniver. hvor mange er det som går rundt å kaster kniver på hverandre i virkelig krig? dessuten tåler en BF soldat 4-5 skudd (og sånn synes jeg det skal forbli!) en kniv i beinet ville bare vert et lite "flesh wound" 7772280[/snapback] Er det ikke bare bra at det blir mer realistisk da? Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kunne jo ha vært artig å ta stealth kill med kastekniv. Bare at når man kastet den, så kunne man ikke sikte med crosshair, sånn at det blir litt mer realistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå