VegardStr Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 eg har en evig bra ide. men den holder eg for meg selv. siden etter mitt begrep er den værdt masse penger. noen som vil kjøpe? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) eg har en evig bra ide. men den holder eg for meg selv. siden etter mitt begrep er den værdt masse penger. noen som vil kjøpe? 7757905[/snapback] ja for 50øre, deal? Endret 19. januar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvem vil kjøpe en idè når man ikke vet hva den går ut på? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Lyst til atte det skal bli sånne derre blomster i bakken. Det var ingen blomster i bakken på det siste. Ellers kan det være mer som CS. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Hvem vil kjøpe en idè når man ikke vet hva den går ut på? 7757941[/snapback] Hvem vil kjøpe en ide som man allerede vet hva går ut på..? Endret 19. januar 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 eg har en evig bra ide. men den holder eg for meg selv. siden etter mitt begrep er den værdt masse penger. noen som vil kjøpe? 7757905[/snapback] ideer er verdiløse Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Skulle ønske man kunne legge til kikkerter. Synes det er litt tamt p være på slagmarken og ikke kunne se hva som er på avstand. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kikkert hadde vert litt snodig ja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Lyst til atte det skal bli sånne derre blomster i bakken. Det var ingen blomster i bakken på det siste.Ellers kan det være mer som CS. 7758748[/snapback] Over mitt roterende lik om det skal bli mer som cs! Cs er rett og slett drittkjedelig! Blir kvalm av det spillet! Skulle ønske man kunne legge til kikkerter. Synes det er litt tamt p være på slagmarken og ikke kunne se hva som er på avstand. 7759548[/snapback] Aah! Har tenkt på det mange ganger! Kikkert hadde vært überdeilig! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg ønsker at neste BF spill er Vietnam igjen. Ellers så tror jeg krigene på den japanske øyene, hvis det ikke har kommet ennå. jeg kan ikke så mye om battlefield spillene egenltig. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hvem vil kjøpe en idè når man ikke vet hva den går ut på? 7757941[/snapback] Hvem vil kjøpe en ide som man allerede vet hva går ut på..? 7758752[/snapback] å? vet du hva min ide går ut på? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 "hei, og velkommen til EA" "Jeg har en god idè, jeg loooover" "Ok, du får 1.5mill for den" "Ok, her er den; Fjern n00btuben" Du tar poenget, sant? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 "hei, og velkommen til EA""Jeg har en god idè, jeg loooover" "Ok, du får 1.5mill for den" "Ok, her er den; Fjern n00btuben" Du tar poenget, sant? 7761834[/snapback] lol eg ska gi ideen til EA. evt. først ta patent på den. spørs kor stor pris d blir Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 - Skikkelig støtte for ekte widescreen oppløsninger, noe som ikke burde være vanskelig å fikse - En mye klarere "front" på banen hvor troppene møter hverandre. Er så sinnsykt irriterende med folk overalt rundt deg spredt på alle mulige baser. Plutselig tar noen et flagg 1000m unna helt ubemerket, man må kjøre evig langt i bil for å ha en 30 sekunders fight, så gjenta det samme 2000 ganger og du har oppskriften på hvordan en runde er i bf2... - Mulighet for å kaste kniver og kjempe med bare nevene. - Mer realistisk, nedsatt løpefart, syn, osv, osv hvis man er skadet... - Enten enda et "nåtid" spill eller fra fortiden. Hater spill basert på fremtiden, har ikke orket PRØVE 2142 enda... - Litt mer konkrete oppdrag - At snipere blir enda mer overlegne på 100m+ distanser. Vanvittig usannsynlig å ligge på en åpen flate med 100m mellom hverandre og medicen med et crappy burst våpen eier sniperen... - At folk ikke kan kaste granater 60-70m +++ lenger. Bedre om de ble brukt realistisk, dvs til å kaste inn i hus, rundt gatehjørner osv for å ta fiender du ikke kan se og ikke som et alternativt våpen til fighter på en 50m lang åpen slette. - Parachute missions! Masse propellfly/helikoptere med 4-5-6 stk i hver, alle blir droppet til steder bestemt av commander og har et mål de skal gå etter. - Ikke bare "urørte" slagmarker med noen få aa guns og mgs montert med 500 meters mellomrom i posisjoner de aldri klarer å drepe en person. Noen slagmarker kan være mer tilrettelagt med flere mgs, snipergroper, skikkelige bunkere osv... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det jeg drømmer om heter "Battlefield: Cold War Conflict". Det inkluderer: - Støtte for svært mange spillere, opptil 200 (om det i det hele tatt går med hensyn til nettkode etc.) - Kjøretøy og fly som legger til rette for ordentlige bombeangrep. - Historisk baserte forskjeller og strategier (f.eks. har Sovjet tallmessig overlegenhet, men dårligere utstyr, de allierte/USA har kraftigere AT-våpen) - Våpnene skal ikke være kopier av hverandre, men ha klare forskjeller, fordeler som ulemper. - Stabilt (i noen grad, et krasj i ny og ne kan godtas). - System hvor servere får sertifisering for at de er frie for idioter (urealistisk, men) - Spillet skal holde seg til halvrealistisk, og skal være passe lett tilgjengelig. - Folk som lager kvalm på servere med vilje, gjentatte ganger, får global permban dersom det er regler mot slikt. - Fysikkmotor som tillater at man kan ødelegge omgivelsene. Slipper man en 250kg bombe, blir det et stort hull i bakken, skyter man med tank på et hus, blir det et hull. Vil man hindre fienden å komme fram, lag en barrikade ved hjelp av ødelagte kjøretøy og bomb istykker broer. At banene etterhvert begynte å leve opp til navnet på spillet på slutten av rundene, hadde vært kjekt. Evt. Battlefield 1943, med de fleste overnevnte ideer. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Da må vel den ideen bli hva som hadde skjedd hvis USA og Soviet braket sammen til en ny storkrig og ikke noe som faktisk har skjedd... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Da må vel den ideen bli hva som hadde skjedd hvis USA og Soviet braket sammen til en ny storkrig og ikke noe som faktisk har skjedd... 7762647[/snapback] Såklart. Siktet mer til f.eks. tilfellet var med BF1942, hvor Panzer IV (ment for infanteristøtte) var like god som en T-34, og i BF2, hvor F-15 plutselig ble bombefly. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Hmm... - Mer realistisk spill. - Mulighet til å kaste kniver. - Nåtid eller fortid (Hater framtid) - 100 spillere. - Store bombefly. - Flere fly på hvert lag, sånn at det blir ordentlige luftkamper og airaids. Har mange flere krav Men kommer ikke på noen flere nå Endret 20. januar 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 - Fysikkmotor som tillater at man kan ødelegge omgivelsene. Slipper man en 250kg bombe, blir det et stort hull i bakken, skyter man med tank på et hus, blir det et hull. Vil man hindre fienden å komme fram, lag en barrikade ved hjelp av ødelagte kjøretøy og bomb istykker broer. At banene etterhvert begynte å leve opp til navnet på spillet på slutten av rundene, hadde vært kjekt. 7762615[/snapback] Den støtter jeg, dette er noe jeg har savnet i mange spill. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 - Fysikkmotor som tillater at man kan ødelegge omgivelsene. Slipper man en 250kg bombe, blir det et stort hull i bakken, skyter man med tank på et hus, blir det et hull. Vil man hindre fienden å komme fram, lag en barrikade ved hjelp av ødelagte kjøretøy og bomb istykker broer. At banene etterhvert begynte å leve opp til navnet på spillet på slutten av rundene, hadde vært kjekt. 7762615[/snapback] Den støtter jeg, dette er noe jeg har savnet i mange spill. 7762933[/snapback] Ja, det hadde blitt heftig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå