AndersT2 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvor tror dere de tar neste spill i serien? Og hva ville dere ønsket at det skulle være som. Jeg syntes det kunne vært moro med ett sverdspill ala battlefield, men vil aldri tro at Dice ville laget noe slikt. Neste blir vel kanskje enda lenger inn i fremtiden. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hmm, er ikke så veldig kreativ for øyeblikket. Kunne tenkt meg ett spill noe lignende fra Mad Max. "It is a couple of years in the future... The highways of Australia are ruled by violent gangs who have turned the highways into a battleground as they loot gasoline and terrorize the innocent." Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Hmm, er ikke så veldig kreativ for øyeblikket. Kunne tenkt meg ett spill noe lignende fra Mad Max. "It is a couple of years in the future... The highways of Australia are ruled by violent gangs who have turned the highways into a battleground as they loot gasoline and terrorize the innocent." 7658714[/snapback] Det hadde vært kult. Ett ikke militært spill. Digger "Mad Max", synd at regissøren kaster bort tiden på dritt som "Happy Feet", og ikke "Mad Max 4: Fury Road" Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Som dettte: http://en.wikipedia.org/wiki/Battlefield:_Bad_Company More information about the PC and PlayStation Portable versions are speculated and may be presented at a later time. [2] The exact release date is currently unknown, but it is expected to be released sometime in 2007. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Use your weapons to create damage to the environment, and make your own places to hide. Sånn skulle det være i BF2 å visstnok, men har ikke fått det til på min pc, så må være noe galt her Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 1. at EA ikke skal ha noe med det å gjøre. 2. hmm.. Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 DICE må lære seg og lage spill 100% før de gir ut et til. De har verdens beste FPS online konsept, også ødelegger de masse av spillegleden når de lager spill som kræsjer osv. når man spiller det. Men håper ikke de går legere inn i fremtiden enn 2142. Hvis de begynner med laserpistoler og sånt dør jeg ass! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Lage et realistisk spill ^^ Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg syns de burde laga noe ala Battlefield 2: The redesigned battlefield. Der de rett og slett legger til sinnsyk fysikk, miljø som faktisk kan knuses i tusen biter, slående grafikk og enorme baner med støtte for 100 spillere. Skal nok hardt gjøres, men brukes det nok tid og resurser (noe EA har nok av) er det fult mulig. Tipper de blir å dra Battlefield konseptet ut til vider og sletter før den får dø en stille død. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 kunne tenke meg et spill litt mere "realistisk" ala 142, liker meg best i "2 verdenskrig" jeg Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Håper de ikke går lengre fram i tid, men heller går tilbake nåtid. Enda mer realistisk hadde jeg heller ikke hatt noe i mot at det var. Med andre ord, en enda mer realistisk versjon av BF2 Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 jeg vil ha battlefield 1943 viktige punkter: - svenskene må lære seg å programere - mega medic nerf, gji de et kjipt våpen. ikke den beste rifla i spillet. - ikke noen calymore mines. that shit is no fun for anybody! - mer infanteri content - flere fly i lufta samtidig sån at man får bomberaids og ordentlige luftkamper. i stede for et helikpopter som bare står der å voltar bakketropper. - servere med dynamisk størelse sån at størelsen på kartet forandrer seg etter hvor mange spillere som er på serveren (dette ville gjort public spilling til en drøm) Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Kunne tenkt med et WWII spill og.. Men da måtte dice lage en helt ny og bedre spill-motor, og ikke bare conquest, men med mer konkrete oppdrag. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 jeg vil ha battlefield 1943 viktige punkter: - svenskene må lære seg å programere - mega medic nerf, gji de et kjipt våpen. ikke den beste rifla i spillet. - ikke noen calymore mines. that shit is no fun for anybody! - mer infanteri content - flere fly i lufta samtidig sån at man får bomberaids og ordentlige luftkamper. i stede for et helikpopter som bare står der å voltar bakketropper. - servere med dynamisk størelse sån at størelsen på kartet forandrer seg etter hvor mange spillere som er på serveren (dette ville gjort public spilling til en drøm) 7677964[/snapback] Det blir vel ikke noe tema hvis handlingen skal foregå i 1943... Selv vil jeg ha mer realistiske scenario, infrastruktur som kan ødelegges i større grad, ikke bare Conquest som spillform, supply-line-map. Kort sagt jeg vil ha det så "arkade-realistisk" som mulig. Lenke til kommentar
simen44 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg vil ha battlefield 1342, med sverd og buer e.t.c. :dribble:/ -hester, katapulter, borger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Burde hvertfall vært sivile i byene der! det hadde jo vært smekknice Også burde bygninger kunne blitt ødelagt. Så hvis det kom artilleri, så kunne man ikke gjemme seg under et tynt tak som tåler alt.. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg vil ha skikkelig støtte for widescreen oppløsninger. Ikke den kvasi dritten som eksisterer nå. Dessuten vil jeg ha mer dynamiske områder, at man altså kan kjøre ned gjerder osv. med tanks. (kartene må selvfølgelig ta høyde for dette.) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Som bf2, med der du kan f.eks grave eit hull i marka og gjemme deg. Seffert bedregrafikk... og når du skyter med tanks i marka, så blir det hull etter den osv... Skyter du gjennom treverk med snipern eller kva enn nå våpen du har, så skulle det blitt hull, så du kunne sjå gjennom... Hus kunne rast sammen, og det burde vore slik at av og til starta ikkje bilene på den irakiske sida. Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 på far cry er det en meget bra sak, for å lage coustum maps, antar det ikke er det samme med bf ettersom de bruker en helt annen "game engine" men det ville gjort det til en drøm å lage coustum maps. fant ikke noen film som viser hvor enkelt det er , men det er det i allefall. (bare synd at far cry ikke er noe særlig å spille mp på.) noe sånt ville vært bra! dessuten synes jeg at man burde fått noen poeng hvist man er flink til å bruke "spoted" funksjonen, man hjelper jo tross alt andre, å kaster bort tid man kunne skutt på. da feks et poeng ved 50 eller 100 spoted, om dere skjønner, men... for alt jeg vet er det kanskje slik nå? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 -Jeg vil ikke ha det mer fremtidsrettet enn det er nå. Synes det er akkurat moderne nok, blir det mer laserpistoler, lasersverd og slikt er hele vitsen med spillet borte. -Støtte for flere spillere, opp mot 100 iallefall. -Mange flere baner samt kjøretøyer. -Mer realistisk. -Fått tilbake de gode gamle jagerflyene og kamphelikopterne, ikke den feite klumpen du flyr rundt med i 2142. -hadde også vært bra om du kunne stjelt tankser og slikt. Klatret opp å slengt en granat ned inni tanksen og stjelt den etterpå. -Kunne kaste kniver. -Omgivelser tåler mindre og du kan ødelegge i form av å skyte i sytkker/sprenge/kjøre ned ting. Blir litt teit når en tanks i full fart stopper i en lyktestolpe for eksempel. -Sprenge vegger og murer slik at det vises på banen at det har vært en kamp der. Alt jeg kom på akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå