icer Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vurderer på å bestille stereo fra utlandet siden de ofte ligger på halv pris på hva man kan få i Norge, men har noen spørsmål i forbindelse med dette: 1. Hvilke butikker er brukbare, billige i utlandet, med webbutikk? 2. Hva må man betale i toll, og blir pakken tollet? 3. Får jeg garanti for at pakken kommer trygt frem, og hvem har ansvaret om noe skjer? Lenke til kommentar
icer Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) 1: www.fyndborsen.se eller www.technikdirekt.de 2: Det er ikke toll på elektronikk, men du må betale moms på 25% 3: Samme som i norge går jeg ut i fra... edit: ser nå at technikdirekt har tatt vekk norge fra "kartet"... er sikker pga at vi ikke er med i EU. men hvis du kan kjøre til sverige, kan du få det sendt dit, og hente det i sverige selv. Endret 13. januar 2007 av jalejale Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 mp3playerstore.com. har vært litt skeptisk til å kjøpe i utlandet, tror det er mye klabb og babb visst du får feil på varen. har en kompis som kjøpte spiller fra utlandet når han var på ferie, fikk feil på spilleren etter 6mnd, sendte spilleren tilbake å hørte ikke mer fra dem. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Har greie erfaringer med fyndbørsen. Reference Audio virker og seriøst, eller Fynda.se viss du kan hente i Sverige. Edit: Stemmer det Endret 13. januar 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) ja, glemte å legge til at jeg også har god erfaring med fyndbørsen... de tar telefonen når jeg ringer, og ingen problemer. ed hunter: fynda.se linken din linker til ref.audio... så du har to linker til ref.audio. Endret 13. januar 2007 av jalejale Lenke til kommentar
icer Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Flott flott, skal sjekke ut disse, takker! Men har nok ikke sjangs til å kjøre til sverige nei... Bor ved det beryktede stadthavet vest-i-vest-i-vest Norge så det blir litt for lang kjøretur for min del ja... Hva med spesialiserte sider med bilstereo da? er vel det jeg er mest ute etter for tiden.... Endret 13. januar 2007 av icer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå