ripster_16 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) jeg driver å oppgraderer pcen min og skal selge skjermkortet (gammle) men er litt usikker på hva jeg burde selge det for, har jo hatt det i 1år å må vell under halv pris da. link til annonsen min på finn.no her : ** Lenke fjernet ** har sett at samme skjermkortet i pci-e versjon koster over 3500,- så lurer på om 1200,- blir litt for lite ? eller for mye hvis noen syns det. Endret 6. januar 2007 av Patience Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det er det så mange gjør feil ! Vet ikke hvorfor de har blitt så dyre, men de er ike verdt mer enn maks 500,- da de yter så dårlig i forhold til dagens ..... Lenke til kommentar
ripster_16 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Det er det så mange gjør feil !Vet ikke hvorfor de har blitt så dyre, men de er ike verdt mer enn maks 500,- da de yter så dårlig i forhold til dagens ..... 7658079[/snapback] da må jeg ha blitt rundlurt av komplett i fjor når jeg kjøpte det for 3000,- men da var det et superkort som kjørte alle datidens spill på max. nå sliter det litt, mest på grunn av prossesoren som er amd 2,2 512kb.. men håper da jeg får mer enn 500 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vel i data verdnene går det forylende fort og om jeg selger mitt 8800GTX om et år så har jeg mminimum tapt 3000,- på det og da kjøpte jeg det for 4000,- ! X850XT PE klarer å dra alle dagens spill renger jeg, men på langt ifra fult ! Se på hva man for nytt for 1300,- idag du så forstår du nok at du krever slt for mye for det Lenke til kommentar
ripster_16 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Vel i data verdnene går det forylende fort og om jeg selger mitt 8800GTX om et år så har jeg mminimum tapt 3000,- på det og da kjøpte jeg det for 4000,- ! X850XT PE klarer å dra alle dagens spill renger jeg, men på langt ifra fult ! Se på hva man for nytt for 1300,- idag du så forstår du nok at du krever slt for mye for det 7658149[/snapback] det klarer ikke dra dagens spill på fult nei, men det er jo også en agp versjon! å det har jo litt å si, tror ikke det er mange av dagens agp versjoner som kjører spill like bra. dessuten er det ikke alle som gidder/har råd til å kjøpe nytt hovedkort, prossesor osv bare på grunn av mangel på skjermkort. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) -X1650XT -X1900GT -7600GT AGP -7600GT -7600GS -X1650PRO Legger du i litt til for du X1950PRO Edit: X850XT PE er ikke bare dårlig på ytelse men også på teknologi som Shader Model 3 osv ... Prøv heller på QXL for der har jeg sett folk selge de for oppi 1500,- da som AGP og det har jo du om du er sleip nok da ! Endret 6. januar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
ripster_16 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) tviler på at noen av de skjermkorta drar alle dagens spill på fullt med max eyecandy. hvis så hadde jeg skifta for lenge siden. hvorfor koster da x850xt PCI-E versjonen så mye som dette da ? : https://prisguiden.no/product.php?productId=26524 https://prisguiden.no/product.php?productId=39955 samme typen kort bare i pci-e Endret 6. januar 2007 av ripster_16 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nope de drar dem ikk epå topp med alt eye candy men de har bedre eye candy enn ditt begrunnet nyere "teknologi" og er litt kravftigere spesielt x1950pro ! Hvorfor de er så dyre vet jeg ikke, men som du ser så har de bare et på lager å selger de sikkert i vente av en noob til gammel pris da de var high end kort for det var de ! Men tro meg de er ikke verdt den nye prisen og heler ikke over 1000,- brukt og nermere 500,- brukt .... Som sagt prøv på QXL der har jeg sett mange av dem solgt for mye ! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 *** Dette forumet er ikke tilegnet til annonsering. Verken vanlige annonser eller snik-annonser/reklame. Lenke fjernet *** #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå