Gå til innhold

Nokia n73 me HJELP

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har kjøpt en n73 me, men jeg synes at bildene ikke er så bra som på den vanlige n73.

Er det mulig å bytte til firmware til den som brukes på den vanlige n73? og blir bildene bedre da?

Bildene blir ikke klare, men heller litt gule.. :(

Har NSS men vet ikke helt hvordan det fungerer..

V 3.0638.0.0.30

30-10-2006

RM-133

Nokia N73 (03)

Product Code: 0539269

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har kjøpt en n73 me, men jeg synes at bildene ikke er så bra som på den vanlige n73.

Er det mulig å bytte til firmware til den som brukes på den vanlige n73? og blir bildene bedre da?

V 3.0638.0.0.30

30-10-2006

RM-133

Nokia N73 (03)

7657895[/snapback]

Det har ingen spesiell hensikt... på vanlig n73 er bildene blåaktige og ikke gule, men samme problemet. dette fordi nokia ikke får rævva i gir med å lage en bedre software for pakkingen av bildene etter de er tatt. vi får vente i spenning...

om du alikevel ønsker det kan du laste ned et program du finner her:

Følg guiden nøye, men BRUK KODEN JEG GAV DEG! DA DENNE ER FOR SKANDINAVIA:)

NSS GUIDE

Denne guiden omfatter oppgradering, men alt du trenger er å oppdatere koden og oppgradere gjennom NSU.

du skal benytte produktkode:

0529809: RM-133 CUST.TRX SCANDINAVIA (Met Red)

evt

0529605: RM-133 CUST.TRX SCANDINAVIA (Deep Plum)

forskjellen er minimal/uviktig:)

Last ned programmet Nemesis Service suite (NSS) og benytt dette til å forandre produktkoden din. Så oppdaterer du med nokia updater som finnes på deres nettside:)

ser ut som din telefon er låst til telenor..? med den nye koden vil sperren forsvinne oxo:)

håper dette hjalp deg:)

Skulle du angre i ettertid;

0539269 Scandanavia

DETTE ER KODEN FOR ME

-m

Endret av MaKa9
Lenke til kommentar
Hei

V 3.0638.0.0.30

30-10-2006

RM-133

Nokia N73 (03)

7657895[/snapback]

Det har ingen spesiell hensikt... på vanlig n73 er bildene blåaktige og ikke gule, men samme problemet. dette fordi nokia ikke får rævva i gir med å lage en bedre software for pakkingen av bildene etter de er tatt. vi får vente i spenning...

om du alikevel ønsker det kan du laste ned et program du finner her:

Følg guiden nøye, men BRUK KODEN JEG GAV DEG! DA DENNE ER FOR SKANDINAVIA:)

NSS GUIDE

Denne guiden omfatter oppgradering, men alt du trenger er å oppdatere koden og oppgradere gjennom NSU.

du skal benytte produktkode:

0529809: RM-133 CUST.TRX SCANDINAVIA (Met Red)

evt

0529605: RM-133 CUST.TRX SCANDINAVIA (Deep Plum)

forskjellen er minimal/uviktig:)

Last ned programmet Nemesis Service suite (NSS) og benytt dette til å forandre produktkoden din. Så oppdaterer du med nokia updater som finnes på deres nettside:)

ser ut som din telefon er låst til telenor..? med den nye koden vil sperren forsvinne oxo:)

håper dette hjalp deg:)

Skulle du angre i ettertid;

0539269 Scandanavia

DETTE ER KODEN FOR ME

-m

7658008[/snapback]

Tusen takk skal du ha.. :D

Eneste problemet er at nokia software updater ikke fungerer... :(

Enten så finner den ikke mobilen og hvis den finner mobilen, så finner den ingen update, står bare å jobber men kommer ingen vei..

Noen tips??

Lenke til kommentar

mm...

jeg må inrømme at jeg sliter med mye det samme selv... jeg får koblet opp telefonen, men ettersom det ikke er noen updates available kan jeg kun slutte programmet... jeg får ikke reinstallere programvaren...

installerte ME med nordisk kode og ikke skandinavisk... så nå har jeg skjegget i postkassa til en ny update kommer...... kjipt så oppdaterte jeg til IE for å sjekke den, men jeg får ikke degradert fordi jeg brukte nordisk og ikke skandinavisk kode....lawl

prov å installer pc suite og updater på nytt og sjekk at kabelen fungerer som den skal.

ta backup av alt du ar på telefonen;

slå den av

hold inne: grønn tast, 3 og stjerne samtidig. old disse mens du skrur på telefonen. da gjennoppretter du fa. instillingene.

prøv så med update med den nye pro. koden:)

håper du får det til!!

-m

Endret av MaKa9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...