Lakus Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 For skikkelig pro gaming på console sjekk dette: Er jo ett helt annet spill, det blir jo noe helt annet Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 ... DET var en syk konsollfilm. Har problemer med å se for meg hvor mulig sånt er uten en mus. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Litt OFT: hva heter den låta og hvilken gruppe er det, i den gears of war filmen? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 fps/3person shooter skills med gamepad? skeptisk, mus og tastatur liksom i skytespill, gamepad i bilspill imo. klart noen er bedre enn andre, men du er overlegen med mus g tastatur kombo, kanskje derfor jeg ikke ble så imponert? fordi jeg er vant til mus & tastatur,hmm, jaja, bedre en meg så da er det nok bra ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 skjønte ikke det med headshottene på Lakus' video. Det er ikke så lett i "virkeligheten". Eneste tilfellet mitt er at jeg sikta mot en fiende og skjøt med en gang, uten å sikte skikkelig mot hodet. Han døde på flekken! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Litt OFT: hva heter den låta og hvilken gruppe er det, i den gears of war filmen? 7669548[/snapback] ingen som vet?=) Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 bra spilt, men det slår ikke meg...kremt....kremt.. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Fortsatt ingen på forumet som vet hva den låta i den gow filmen heter? Synes den var kul=) og MÅ vite det=P hehe.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Fortsatt ingen på forumet som vet hva den låta i den gow filmen heter? Synes den var kul=) og MÅ vite det=P hehe.. Den GoW filmen JEG linket til eller en ofisiell trailer? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Greit nok. Men var ikke akkurat kjempe imponert. Var ikke så mange sprees der akkurat. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 helt grei video, vil ikke akkurat si det var sykt. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Fortsatt ingen på forumet som vet hva den låta i den gow filmen heter? Synes den var kul=) og MÅ vite det=P hehe.. Den GoW filmen JEG linket til eller en ofisiell trailer? 7674732[/snapback] Den du linket til i første post.. låta som blir spilt i den GoW traileren som den klanen hadde laga... noen som vet hva den låta heter? eller hva gruppa heter? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Den du linket til i første post.. låta som blir spilt i den GoW traileren som den klanen hadde laga...noen som vet hva den låta heter? eller hva gruppa heter? 7675005[/snapback] Det er ein coverlåt av Rolling Stones - Paint It Black, framført av Deadsy. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Takk=D endelig.. hehe=) *downloading* =P Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Mens vi først er inne på videoer som omhandler spilling, sjekk denne videoen.. Kanskje helt of topic, men veldig moro Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Vel... det var da ikke sååå sykt! Tar et par av de der daglig Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Møtte en fra den sadistik-greia i sta faktisk, og han visste hvor hagla lå hen i inventaret for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå