trehesten Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 er det mulig å viderekoble sms til annen telefon slik som samtaler? Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Etter det jeg vet så er det ingen som tilbyr dette i dag. Det burde jo teoretisk være mulig, men hvborfor skal man egentlig gjøre det? (Er litt usikker på hvordan det er med f.eks. Tvilling fra Telenor. Der tror jeg heller ikke meldinger kommer til begge nummerene. Quote telenormobil.no: "Vær oppmerksom på at du ikke mottar SMS på Tvilling SIM-kortet.") Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 er det mulig å viderekoble sms til annen telefon slik som samtaler? 7657586[/snapback] tror netcom har denne muligheten, jeg bare husker ikke hva tjenesten heter. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Netcom tilbyr en tjeneste, hvor SMS'ene blir sendt parallell til en valgt epostadresse. Mener å huske at det koster 15,- i måneden, uansett antall meldinger. Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Finnes ett program til Smartphones/PDA som gjør det. Kan lete det opp hvis det er av interesse. Endret 6. januar 2007 av Martyrium Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg har et nr som jeg bruker på kveldene, mens jeg bruker jobbtelefon på dagen. For å slippe å dra med meg begge telefonene ønsker jeg å sende samtaler og meldinger til jobbnummeret. Synes det er rart hvis ingen andre enn meg kunne tenke seg dette. Hvorfor viderekobler du telefonen? for å få samtalene til rett telefon ikke sant? Hvorfor ikke meldingene også? Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Finnes ett program til Smartphones/PDA som gjør det. Kan lete det opp hvis det er av interesse. 7659882[/snapback] har desverre ikke smartphone/pda Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Selvfølgelig er det andre som har det sånn også. Men det ser ikke ut som det er noen som tilbyr dette i dag. Rett på meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 NetCom SMSpluss gir deg denne funksjonen. I tillegg kan du vidresende en kopi til en epost. Bruker dette selv og det er helt genialt. Har en egen epostadresse hvor jeg arkiverer alle sms. Har alt jeg har mottatt de siste årene her. Les mer om tjenesten her. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 NetCom SMSpluss gir deg denne funksjonen. I tillegg kan du vidresende en kopi til en epost. Bruker dette selv og det er helt genialt. Har en egen epostadresse hvor jeg arkiverer alle sms. Har alt jeg har mottatt de siste årene her. Les mer om tjenesten her. 7661910[/snapback] Og man kan sette opp autosvar Autosvar på SMS er kult. Litt irriterende kanskje, men fortsatt ganske kult Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Dette burde absolutt Telenor også ha. Må vel til å skifte nå da.... Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Gammel tråd, men finnes det noen SMS autosvar mulighet. F.eks. et javaprogram, eller tjeneste hos Telenor? Skal brukes på en SonyEricsson telefon. Sjekka nå med Netcom og Telenor. Kun Netcom har en tjeneste med videresending av SMSer til annet nummer. Endret 3. juli 2008 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå