Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forsikring av Audi RS/S ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel den klassiske fluktbilen blandt gjengene på 90-tallet, spesielt.

Mener at Tveita-gjengen brukte raske BMWer på sommeren, og raske Audier (RS2, S4, S6 osv) på vinteren, og med letthet kjørte fra de blåkledde. Ikke noe rart med det, en rask BMW kjører lett fra en 240 eller 740 på sommeren, og hvor lenge en RWD Volvo holder følge med en S6 på vinteren, kan nok diskutreres, men spesielt lenge er det nok ikke. :tease:

Lenke til kommentar

Hei, HondaNSR siden du spør hvor mye det koster å registrere en s4, s6 eller en rs2 på en 18 årign, så tenker du sikker på "gammel" modellen, den med 2,2t 20v motoren, siden de nye koster mye mere en en 18 åring har rå til.

Jeg er 19, og har en s4 stasjonsvogn, og den er forsikret på meg.

Jeg har ansvar, tyveri og brann, og 30% i bonus, og jeg betaler "kun" 8000kr i år.

Men jeg kan tenke meg det er litt dyrere og forsikre en rs2, men så er nå den litt dyrere i utgangspunktet også.

Men vill du finn ut nøyaktig hva den bilen du har tenkt å kjøpe deg koster i forsikre, finner du det ikke på nette, ta heller en telefon til forsikringsselskap ditt og hør.

De kalkulatorene som ligger på hjeme sidene til if og gjensidige er veldig "ca." når det gjelder det tallet du får frem.

Lenke til kommentar

hør med Gjensidige, er 99% sikkert at dem er billigere en andre når det gjelder ungdom.

dem skulle kun ha 19000 kr i året for å forsikre en Toyota Supra twinturbo 94 modell på meg med 20% bonus (alle starter på det) og fullkasko og jeg er 19 år.

Endret av Dennis87
Lenke til kommentar
Tenker på RS2 med 2,2T ja, en nyere S6 med 2,7 biturbo er også meget aktuell..

7669470[/snapback]

Nyere S6 har 4.2L

Du tenker tydeligvis på A6 2.7T

Har du penger til slike biler som 18år, trenger du ikke å bekymre deg for forsikringa.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...