Wishb0ne Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hei Har da gått til innkjøp av pc og måtte ut med rett i overkant av 11k medregnet frakt og må si meg rimelig fornøyd Hva synst dere ? Pcn Fant ikke strømforsyningen i prisguiden men her er den: Strømforsyning *edit* Pasta til feil handlevogn Endret 6. januar 2007 av Wishb0ne Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jævli bra! men skift hovedkortet i et asus P5B. LINK Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Han skriver jo at han har kjøpt så det er gjerne litt sent å bytte hk... Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Han skriver jo at han har kjøpt så det er gjerne litt sent å bytte hk... 7658441[/snapback] hehe xD bra nok sekkert da vet ikke om kortet der klokker noe bra Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 bra oppsett det der hva er bruksområdet? hvis det er spil så er den bra? hvis du skal klokke så er den mitt på 3-4 og til surfing er den overkill Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Skal brukes til gaming, og skal jo klokkes for det den klarer i tillegg.. Skulle gjerne hatt et annet kabinett og hovedkort men det får bli en annen gang oO dette var det jeg hadde råd til Og p5b-e skal vel være like bra som p5b til klokking.. såvidt jeg har forstått hvertfall Endret 6. januar 2007 av Wishb0ne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå