Caliber Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei. Jeg har en samsung d500 som jeg snart tenker å bytte ut. Har alle kontaktene lagret på telefonens minne, og skjønner rett og slett ikke hvordan jeg kan få overført disse til SIM-kortet for å få overført de til neste telefon. jeg har akkurat 100 kontakter, og kontaktlisten min burde derfor få plass på SIM-kortet. Når jeg går inn på fanen kontakter -> Admin. får ejg bare valget mellom standard lagring, kopier alle til telefon, slett alle og minnestatus. Noen smarte hoder som kan hjelpe meg med denne problemstillingen? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Nå er det like før jeg gir opp her, virkelig ingen som har en løsning på problemstillingen min...? Lenke til kommentar
magh Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hehe, ser ut som du har oppdaget en av finurlighetene med menyene hos Samsung Det er ingen annen mulighet enn å hente frem penn og papir (evt Notepad) ! Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Er det mulig å synkronisere telefonen mot MS Outlook eller noe lignende? For da trenger du jo bare å synkronisere tilbake med den nye telefonen. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Prøver meg med den medfølgende programvaren til telefonen nå, men det er relativt håpløs og buggy :s Tenker på å gå til innkjøp av en samsung x820 kanskje allerede i dag, og aner jo heller ikke om det i det hele tatt er mulig å få overført adresseboken tilbake til den telefonen, avhengig av hvilket format jeg lagrer informasjonen i.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Mener du kan sende samtlige kontakter over BT, så sånn sett skal det la seg gjøre å overføre dem til ny telefon Ellers så går det som regel med samsungs programvare, men ja, den "bugger" som bare det... håpløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå