Schnickaschnicka Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har spilt 5 kamper på langoddsen. 4 av kampene gikk inn (jeg hadde riktig) mens den femte ble avlyst. Får jeg premie for de 4 riktige kampene da , men kun at oddsen for den avlyste kampen svinner hen? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har spilt 5 kamper på langoddsen. 4 av kampene gikk inn (jeg hadde riktig) mens den femte ble avlyst. Får jeg premie for de 4 riktige kampene da , men kun at oddsen for den avlyste kampen svinner hen? 7657206[/snapback] Jepp Du får premie for oddsen på de 4, gratulerer. Den avlyste vil bli satt til 1 i odds. Fikk 720.- igår og 826,- dagen før på oddsen, innsats 100,- Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvis en kamp blir avlyst å blir det vel trekning på resultatet? Mener å huske at det er sånn i Tipping hvis en kamp blir avlyst eller lignende. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvis en kamp blir avlyst å blir det vel trekning på resultatet? Mener å huske at det er sånn i Tipping hvis en kamp blir avlyst eller lignende. 7657222[/snapback] Det stemmer, tipping har tendenstrekning ved avlyste kamper. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 hva vil det si? tippa på kamp 36 i dag, den er avlyst Hva skjer med den kampen? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Altså, hvis kampen er på tippekupongen blir kampen (og resultatet) trukket, slik at man skal ha mulighet til å få 12 riktige på tippekupongen. Når det gjelder oddsen blir alltid oddsen satt til 1.0 om kampen blir avlyst. Skulle du spille for 100 kr på kampen, og kampen blir avlyst, får du tilbake 100 kr. Har du tippet på 2 kamper, og den ene kampen blir avlyst, blir altså kampen satt til 1.0 i odds, og du vinner om du tipper riktigt resultat i den andre kampen. Med andre ord, ja, du vinner ettersom du har de 4 kampene riktigt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 hva vil det si? tippa på kamp 36 i dag, den er avlyst Hva skjer med den kampen? 7657412[/snapback] Oddsen på den avlyste kampen blir satt til 1.0 - så gratulere med gevinsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå