simrem Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei, Jeg har en fujitsu-siemens p50-2h plasma skjerm. Panelet har en oppløsning på 1366x768 som tilsvarer WXGA. Laptoppen min har et ATI Radeon Xpress 200 skjermkort. Men jeg finner ikke skjermens oppløsning på skjermegenskaper. Det jeg vil oppnå med å bruke skjemens "fysiske" oppløsning er å få bedre skarphet i bildet ved å unngå interlacing (sammenfletting av piksler). Jeg bruker vga-kabel. Finnes det en skjermdriver som gjør at jeg kan bruke min ønskede oppløsning? Eller finnes det programvare/drivere som kan gjøre dette mulig? Eller er det umulig for dette skjermkortet? Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) du skal ha mulighet for egendefinert oppl0sning. du har vel lagt inn ati driver? omega eller catalyst. Endret 6. januar 2007 av <Iversen> Lenke til kommentar
simrem Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 du skal ha mulighet for egendefinert oppl0sning.du har vel lagt inn ati driver? omega eller catalyst. 7657031[/snapback] Japp. Har catalyst drivere. Har også "ati tray tools". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå