Rincewind76 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Som tittelen sier; har planer om en kjapp og rimelig oppussing av badet. Grunnen til at det må være billig er at vi vil foreta en større rehabilitering om noen få år, men jeg er ikke fornøyd med slik det er i dag. Gulvbelegget fungerer fint, men er litt stygt, derfor lurer jeg på om det er uproblematisk å legge et nytt gulvbelegg rett oppå? Må jeg ha fagmann til å foreta sveising ved sluk/vegger e.l.? Vegger og tak skal bare males. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Som tittelen sier; har planer om en kjapp og rimelig oppussing av badet. Grunnen til at det må være billig er at vi vil foreta en større rehabilitering om noen få år, men jeg er ikke fornøyd med slik det er i dag. Gulvbelegget fungerer fint, men er litt stygt, derfor lurer jeg på om det er uproblematisk å legge et nytt gulvbelegg rett oppå? Må jeg ha fagmann til å foreta sveising ved sluk/vegger e.l.? Vegger og tak skal bare males. 7656902[/snapback] du kan legge belegg oppå det gamle, men jeg ville ha fjernet det gamle først. Bruk av fagfolk er å anbefale da jobb blir gjort fortere og bedre. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Du trenger ikke fjerne det gamle.. Jeg har selv hatt fagfolk til å legge nytt sveisebelegg oppå det gamle. I sluken brukte jeg bare en påbygningsramme. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Fin bump PROuser... Men når tråden først er vekket til live, så er det i noen tilfeller greit å legge oppå det gamle. Vær nøye med at det ikke har kommet fukt under det gamle belegget. Vet og at endel gamle belegg reagerer på ihvertfall fliselim (tror sånn ca de som er over 10 år). Vet ikke om det er samme med nytt belegg oppå det gamle, men kan være lurt å høre med en fagmann før man setter i gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå