LMH Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hey Har store planar om å bli den største magikaren i Myrtana i nærmaste framtid, men då burde eg kanskje ha litt om kunnskap om korleis ting virkar. Er i lvl 12 no og har jo min kjære fireball, men det eg ikkje viste før eg såg litt i manualen i går var at ancient knowledge påverkar kor mykje damage dine spells tar. Eg har berre 50 til no på nettopp denne skillen, sidan det er det eg treng for å få fireballen, men kor mykje har det å sei på damagen viss eg no brukar mine 10 skillpoints på ancient knowledge. Sånn som den er no brukar eg nøyaktig 2 skudd med fireballen på ein Light Bandit. Kor stor forskjell vil eg merke dersom eg har 60 AK? Finns det kanskje ei oversikt over kor mykje dmg spells tar i forhold til kor mykje AK ein har? Og ein anna ting, eg har funne spells hos Innos statuar og Beliar statuar, men endå ikkje Adanos spells? Grunnen til at eg spør og ikkje berre prøvar det ut i praksis er at eg ikkje har muligheten til å spele spelet på eit par dagar og at dette er noko eg berre MÅ få oppklart Lenke til kommentar
Riddick Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er ikke sikker på ak og spelldamage, men adanos spells lærer du av druids og watermages Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå