-Shark- Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 vasker hendene mine _mange_ ganger om dagen orker ikke gå rundt med snus på fingra 7658985[/snapback] der ser du, snus er dumt. Hadde du ikke snusa hadde du ikke vaska henda Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vasker de vel 2-3 ganger om dagen, aldri etter jeg har pissa, er ikke så urein der nere Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Begynner å klø litt i hendene etter jeg har vært på do, og eneste som hjelper er å vaske de. Hele kløingen sitter nok i hodet, men men; det kan jeg leve med. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jobber på et sted som gjør at man blir fort fettete og skitten på hendene. Derfor vasker jeg hendene storsett hele dagen på jobb. Dette har smittet over til hjemme å. Så jeg vasker hendene ekstremt ofte. Men fordrar ikke skittne fettete hender. Det er så ekkelt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vasker hendene etter do såklart, og når de føles "ekkle". Bruker også å vaske hendene før jeg kjører fingrene ned i hår voks boksen. Burde ikke dette være under Helse foresten`? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg vasker hendene alt for ofte. Lenke til kommentar
lazwola Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg vasker henda bare når jeg driter på dem, noe som hender TOPPEN 2-3 ganger i uka. 7657302[/snapback] Ikke tilfeldigvis George Carlin-fan eller? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ikke tilfeldigvis George Carlin-fan eller? 7660593[/snapback] Hahah, i r bösted. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg vasker henda bare når jeg driter på dem, noe som hender TOPPEN 2-3 ganger i uka. 7657302[/snapback] Ikke tilfeldigvis George Carlin-fan eller? 7660593[/snapback] My words exactly. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 vasker hendene hele tiden, også etter å ha tatt i mobilen og ikke minst penger. Er det noen som er klar over at mobilen er en av di største bakteriebombene som finns? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Vasker hendene før jeg tar på tissen min jeg. Det er jo hendene som er møkkete. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 vasker hendene etter jeg har vært på ramma eller uansett hver eneste gang jeg har vært på dass. Gidder ikke å vaske før hver gang jeg spiser, da synes jeg det begynner å grense til hysteri. Vasker de også hvis jeg kommer borti noe som gjør at jeg føler et ubehag med at hendene føles møkkete. Elelr at jeg har skrudd på bil eller lignende og blir møkkete. Likevel så er jeg aldri syk, tror det er 5 år siden jeg sist var syk nå. Og at du vasker hendene betyr ikke at du blir kvitt bakteriene Jeg går kjemi og har sett og vet hvor uggent det er. Det er jo bakterier i vannet for eksempel og garantert i såpa også. Absolutt over alt er det bakterier, det er umulig unngå de. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Til alle guttene på jobben: Siden jentetoalettet og guttetoalettet ligger tett i tett, kan vi faktisk høre forskjellen på om du bare lar vannet renne eller om du faktisk vasker deg på hendene. Jeg har sluttet å gi folk high five. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Til alle guttene på jobben: Siden jentetoalettet og guttetoalettet ligger tett i tett, kan vi faktisk høre forskjellen på om du bare lar vannet renne eller om du faktisk vasker deg på hendene. Jeg har sluttet å gi folk high five. 7662072[/snapback] Har du sluttet å gi gutter handjobs? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Så ja. Jeg vasker hendene mine... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Vasker meg nesten aldri på hendene, med mindre det har gått hull på papiret når jeg tørket meg og jeg fikk en finger i anus, eller urinet har skjendet mine håndflater. Som de sier, styrker immunforsvaret. Edit: Til dere hysterikere: Det er flere bakterier på et dørhåndtak og et tastatur enn på et toalett sete. Endret 7. januar 2007 av Larzemannen Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Men det betyr jo ikke at det er samme type bakterier fordet da. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Alle sier det, men jeg har aldri sett noe dokumentasjon. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Du sier det ja, men ingen bryr seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå