Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å glemme noen du elsker..


Gjest Sorgmann

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

ignorer henne. du tar alle bildene av henne du har på pc'n å legger i mappen som du gjemmer lengst mulig vekk. du tar alle fysiske bilder av henne å legger dem på loftet. du blokker henne på msn og andre nettsteder. Det hjelper faktisk, tro meg.

 

det sies ikke noen steder at det tar 2-3 måneder å glemme, det sises at om du tar tiden dere var sammen å deler den på to da vet du hvor lang tid du kan regne med å bruke for å komme ordentlig over henne.

 

det at hun er din første kjærlighet, osv gjør det selvfølgelig verre å glemme henne. men ta tiden til hjelp. kom deg ut, du kan starte å trene mer osv.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Takk for alle tips og svar..

 

tenkte bare å komme med en liten oppdatering..

 

har hatt sex med 2 andre jenter i det siste (ikke noe forhold, bare roting) og det hjalp veldig mye :)

 

men er enda ikke helt over henne..

 

Går helt flott så lenge jeg ikke tenker på henne osv, men så snart jeg ser henne\prater med henne på msn så bare føler jeg mest for å dø...

 

men går mye bedre.. tenker ikke på henne i det heletatt med mindre jeg ikke ser henne eller snakker med henne..

 

det med å kaste alle bilder osv vil neppe hjelpe så mye siden jeg aldri ser på dem og hun bor ganske så nært så unngår henne ikke uansett..

 

men det jeg ville fram til er at ting går mye bedre, og jeg har insett at det finnes mye bedre damer der ute som er mye bedre :)

 

takk for alle svar :)

 

-Trådstarter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...