Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å glemme noen du elsker..

Gjest Sorgmann

Anbefalte innlegg

jaja.. spurte henne i går om hva hun skulle gjøre i dag.. hun skulle feire bursdagen til broren, så hun kunne ikke finne på noe med meg..

Så sporte kompisen min om de skulle finne på noe i kveld, og det var helt greit..

så han skal til henne å se film i kveld..

Er ikke noe problem det da, men skjønner fortsatt ikke hvorfor hun ikke vil finne på ting sammens med meg.. menmen..

blir en trasig hjemme-lørdag på meg da.. jess..

7762940[/snapback]

shit man! ikke meningen å være negativ her. men, det virker som xen din ikke er den personen jeg vile gått på en smell med.hadde xen min jugd til meg sånn som hu har pissa deg oppi trynet, så hadde jeg nok tatt det hardt innpå meg og kaskje skjønt at det er ikke vits å gi bort følelsene sine til noen som ikke vil dele sine med deg .hadde jeg sitti i din situsjon akkurat nå så hadde det klikka for meg. har opplevd samme ting før å det er helt sinnsykt tungt. men det hjelper aldri å sitte å tenke på henne alt for mye, du ødelegger bare deg selv, blir litt for mange tanker å sånn opppi hue! men shit Dude! du er 17 år. life goes on. du har nok mange fine år og damer forran deg!

er mange fisk i havet :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7763521[/snapback]

Det der er verdens teiteste settning. Selv om det er sant.

7765080[/snapback]

Dødskjipt å få de største emosjonelle utfordringene gjennom ungdomsårene redusert til en eksistens lavest i næringskjeden hvor det mest interessante som skjer er at en og annen gjedde går amok og spiser noen.

Lenke til kommentar

7763521[/snapback]

Det der er verdens teiteste settning. Selv om det er sant.

7765080[/snapback]

Dødskjipt å få de største emosjonelle utfordringene gjennom ungdomsårene redusert til en eksistens lavest i næringskjeden hvor det mest interessante som skjer er at en og annen gjedde går amok og spiser noen.

7766265[/snapback]

Den der var litt for bra...

Men On Topic da:

Vet sånn ca. hvordan trådstarter har det, og de er heldige, de der ute som slipper å oppleve sånt. Men for å oppsummere tidligere sagte ting her i tråden:

-Ikke tenk på henne (

-Finn på noe annet (som f.eks. å bli den første til å gå fra der du bor til Murmansk med et kalveskinn over hodet.)

-Det trengs tiiiiiid, og masse av det. (det har du vel skjønt nå.)

Eller du kan gjøre som en bekjent av meg gjorde: Jobbe ræva av seg for å slippe å bli sittende hjemme og tenke på det man ikke skal tenke på. Ble jo penger av det og, two flies in one smekk :)

Lenke til kommentar
Eller du kan gjøre som en bekjent av meg gjorde: Jobbe ræva av seg for å slippe å bli sittende hjemme og tenke på det man ikke skal tenke på. Ble jo penger av det og, two flies in one smekk  :)

7766348[/snapback]

funka veldig bra for meg når forholdet mitt gikk skeis

er bedre med penger enn en dame som gir F***

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeje.. er gått en stund.. er enda ikke over henne..

Iallfall.. hun skal til en kompis i helgen, og begge sa at de skulle ha sex..

Vet ikke om det er sant eller ei.. men ikke serlig koselig for meg å høre..

om det skjer er han ikke mye kompis..

trivelig helg alle sammen..............

Lenke til kommentar

hadde jeg vært deg hadde jeg vurdert forholdet til kompisene dine igjen..

kompiser og ex'er er en utrolig dårlig kombinasjon. Jeg hadde nok vært like irritert og lei av vennene mine som av ex'en min om jeg var deg!

Men uansett,lykke til. Det blir lettere med tiden,som du forhåpentlig allerede har merka.

God helg! :)

Lenke til kommentar

7851794[/snapback]

Han er ikke mye til kompis når han sier slikt heller.

Lenke til kommentar

Føler med deg kompis. Men når ting ikke går som det skal, så er det som regel en grunn til det. Jeg tror på skjebnen, og skjønte at livet har bedre planer for meg når jeg var sammen med eksen min. Jeg har litt av en historie med eksen min etter at vi slo opp første gang, men det er en annen sak.

Jeg vil muligens få masse refs pga dette, men dessverre er det et faktum at noen gutter er utnyttere og egoistiske, og det virker som kompisen din er en av dem, som så en åpning til å gjøre situasjonen til sin fordel og gjøre livet ditt til et h....... Om du da vil fortsette vennskapet med han eller be ham dra til et visst sted, er ditt valg. Jeg mener slike kompiser ikke er noe å spare på.

til sist vil jeg si at du er på god vei. Støtter alle som sier at det er best å slette og kaste alt. Jeg har kvittet meg med alt som fikk meg til å tenke på henne (bortsett fra en bamse som jeg fikk i gave, ble liksom en del av meg), og det har hjulpet mye, sammen med tiden selvsagt.

Så ikke gi opp og prøv å ikke bli altfor mye alene. Jo mer aktiv du er, dess bedre er det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Som alle andre har sagt så er det vanskelig å kommer over slike ting, men det blir ikke noe lettere når det høres ut som om du ikke vil glemme henne...

bare sånn jeg oppfatter det

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
hadde jeg vært deg hadde jeg vurdert forholdet til kompisene dine igjen..

kompiser og ex'er er en utrolig dårlig kombinasjon. Jeg hadde nok vært like irritert og lei av vennene mine som av ex'en min om jeg var deg!

Men uansett,lykke til. Det blir lettere med tiden,som du forhåpentlig allerede har merka.

God helg! :)

7852994[/snapback]

jah.. skal vurdere det.. virker ikke som har føler mye sympati for meg.. men han er jo da på samme alder som henne, og jeg er litt eldre..

7851794[/snapback]

Han er ikke mye til kompis når han sier slikt heller.

7853790[/snapback]

Nei.. men.. han er en av mine beste kamerater.. han er den eneste av de jeg kjenner som har akkurat samme intresse som meg osv.. og samme filmsmak og meninger om ting og slikt.. vil ikke miste han.. selv om jeg føler at jeg vil kværke han.. ikke at jeg kommer til å gjøre noe sånt da, er ikke sånn, bare føler det..

Føler med deg kompis. Men når ting ikke går som det skal, så er det som regel en grunn til det. Jeg tror på skjebnen, og skjønte at livet har bedre planer for meg når jeg var sammen med eksen min. Jeg har litt av en historie med eksen min etter at vi slo opp første gang, men det er en annen sak.

Jeg vil muligens få masse refs pga dette, men dessverre er det et faktum at noen gutter er utnyttere og egoistiske, og det virker som kompisen din er en av dem, som så en åpning til å gjøre situasjonen til sin fordel og gjøre livet ditt til et h....... Om du da vil fortsette vennskapet med han eller be ham dra til et visst sted, er ditt valg. Jeg mener slike kompiser ikke er noe å spare på.

til sist vil jeg si at du er på god vei. Støtter alle som sier at det er best å slette og kaste alt. Jeg har kvittet meg med alt som fikk meg til å tenke på henne (bortsett fra en bamse som jeg fikk i gave, ble liksom en del av meg), og det har hjulpet mye, sammen med tiden selvsagt.

Så ikke gi opp og prøv å ikke bli altfor mye alene. Jo mer aktiv du er, dess bedre er det.

7854035[/snapback]

jah.. det er vel en del av livet.. må vel gjennom det.. selv om jeg ikke vil..

Men som sagt tidligere.. han er den vennen jeg ser mest på som "kompis" liksom.. men jeg gjor vel på en måte nesten det samme.. for han var jo forlelsket i henne da jeg og hun ble sammen.. men ikke like alvårlig liksom.. og han sa aldri noe på at jeg og hun ble sammen så regna med at det var greit..

er vel egentli det.. men har en ring og ett smykke på meg nå.. og vil ikke kaste det liksom.. liker det.. og ett brev i nattbordskuffen.. som jeg brukte å lese før jeg la meg om nettene.. klarer ikke å kaste det.. aldri..

I kveld når han skal til henne får jeg besøk av en annen veninne.. satser på at det blir å hjelpe meg til å ha noe annet å tenke på..

Hver gang du tenker på henne, tenk også på noe negativt ved henne. Hver gang du tenker på tap, tving deg til å finne på noe du har vunnet. Altså -1+1=0 hver gang, gjør det til en vane uten å overdrive.

7854220[/snapback]

tenker som oftest bare negativt.. først positivt på hvor bra vi hadde det, så blir det bare negativt til tårene triller...

prøver å ha noe annet å tenke på, snakker med andre og har d morsomt, men kjenner trykket i brystkassen hele tiden.. og hvær gang jeg blir alene, omså bare ett dobesøk på skolen går til tenking av henne..

Som alle andre har sagt så er det vanskelig å kommer over slike ting, men det blir ikke noe lettere når det høres ut som om du ikke vil glemme henne...

bare sånn jeg oppfatter det

7854754[/snapback]

greit.. vil jo egentlig ikke glemme henne siden jeg elsker henne!.. men må bare glemme henne!.. blir da ikke lett siden jeg nokk vil se henne mere i fremtiden osv om hun blir sammen med kompisen min.. som forresten er en av naboene mine..

Er utrolig lei av å whine om dette egentli.. men klarer det bare ikke..

men tusen takk for all hjelp.. får meg til å tenke smartere..

btw: ble kansje litt langt inlegg, men hadde svar på alle liksom...

Lenke til kommentar

Det som kunne vært litt morsomt er jo om du rett og slett sa til henne:

"Jeg tror ikke det er lurt at vi prater sammen mer. Jeg kommer til å blocke deg på msn og slette nummeret ditt.", så skal du få se hvordan hun reagerer. Hun kommer mest sannsynlig til å gå helt i harnisk over at hun mister kontrollen. Ta kontroll over ditt eget liv, ikke la andre bruke deg som dørmatte.

Hvis kompisen din sier at han skal pule eksen din i helgen så si til han "OK. Det er ikke noe jeg trenger noe informasjon om." Om de velger å ha sex, så er det deres sak. De trenger ikke gni det inn ovenfor deg. Det er bedre å ikke vite.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Det som kunne vært litt morsomt er jo om du rett og slett sa til henne:

"Jeg tror ikke det er lurt at vi prater sammen mer. Jeg kommer til å blocke deg på msn og slette nummeret ditt.", så skal du få se hvordan hun reagerer. Hun kommer mest sannsynlig til å gå helt i harnisk over at hun mister kontrollen. Ta kontroll over ditt eget liv, ikke la andre bruke deg som dørmatte.

Hvis kompisen din sier at han skal pule eksen din i helgen så si til han "OK. Det er ikke noe jeg trenger noe informasjon om."  Om de velger å ha sex, så er det deres sak. De trenger ikke gni det inn ovenfor deg. Det er bedre å ikke vite.

7855088[/snapback]

jah.. har tenkt på det.. virker som hun liker å kontrolere meg.. for hun vet hvordan jeg føler..

ja det hadde vel vært best om jeg ikke hadde fått vite noe egentlig..

Jeg er enig med darkness|. Selv om du bryr deg, overse dem og lat som om du ikke bryr deg i det hele tatt. Evt. bare smil henne opp i trynet og gå din vei. Det vil nok provosere henne, og vise at hun ikke kan tråkke på deg.

7855118[/snapback]

Har prøvd på det, gjorde det da de sa det :) men senere så brøt jeg sammen og begynte å grine på cam til henne..

virker ikke som hun bryr seg.. "synd for deg" holdning liksom..

Men skal begynne å vise at jeg ikke lar meg tråkke på..

takk for svar..

Lenke til kommentar
*snip*

7855993[/snapback]

Bra, det er første steget. Du må innse at du egentlig gir faen i henne. Hun skal ikke kontrollere deg, du er din egen sjef, du bestemmer over dine egne følelser.

7856116[/snapback]

Jeg bestemmer over mine egne følelser ja.. og mine følelser går til henne.. der problemet ligger..

Finn deg enn annen å tenke på :)

7856133[/snapback]

har som tidligere nevnt hørt rykter osv om jenter som liker meg.. ikke det at jeg skjønner hvorfor siden jeg bare whiner om dette.. men å få seg en one night stand eller noe slikt virker ikke som ett problem.. (ikke for å skryte elns, virker bare slik..) men gjør jo da ikke sånt siden alle mine følelser går til x'n....

Blir så dumt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...