Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å glemme noen du elsker..


Gjest Sorgmann

Anbefalte innlegg

Gjest Sorgmann

Hvor lang tid bruker det å ta før man glemmer noen man elsker?

 

Altså.. Jeg og kjæresten var sammen i nesten ett år, da hun plutselig ikke følte helt det samme, og vi slo opp før jeg følte at det var feil av meg å fortsette å være sammen når hun egentlig ikke ville mere..

 

Etter det var vi gode venner en stund, og jeg følte at det hjalp veldig på meg for å få slippe mine følelser for henne..

 

etterhvært så gled vi fra hværandre en del, jeg hadde andre ting å gjøre, og det hadde hunn og..

 

Og nå vil hun ikke treffe meg lengere.. hun har andre venner og "trenger" hvist ikke meg som venn lenger..

 

Men nå.. savner jeg henne så sinnsykt.. er vel en 3-4 måneder (kansje lengre) siden vi slo opp, og jeg føler meg nesten like forelska som da jeg var sammen med henne..

 

Hva skal jeg gjøre for å klare å glemme henne? har andre jenter som jeg har flørtet med og som jeg vet at liker meg, men jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn x'n min.. hun er alt jeg vil ha..

 

Leste at det tok 2-3 måneder å glemme noen man hadde følelser for? virker ikke slik for meg.. har gått laang tid nå, og hun er enda alt jeg tenker på, alt jeg vil ha, og alt..

 

Det med at jeg bare vil ha henne kan kansje ha noe med at hun var min første store kjerlighet? hun var også den første jeg hadde sex med, og hun var den første jeg virkelig elsket..

 

Noen som har tips til hvordan glemme henne? hvordan bli venn med henne? hvordan gjøre noe slik at jeg slipper å savne og tenke på henne hele tiden?

 

Er foresten umulig å prate med henne om dette, blir som å prate til en vegg, for hun sjønner ingenting av hvordan jeg har det.. hun bare syns jeg klager og er teit..

 

noen som orker å lese dette og kan hjelpe meg litt?

 

med forbehold om skrivefeil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hjelper det jo ? Da kan man jo ikke sitte på kvelden når du savner henne mest, og se på meldingene og gamle bilder..

 

Det er mye mye lettere å se på gamle kose meldinger fra henne enn å skrive enn melding til henne, derfor sletter du alt.

 

Du kan også endre tankene dine om henne, slett alt, og tenk hun er ei drittkjerring som bare dumpa deg :)

 

Som sagt, slett alt og bruk tiden, som juliess sa :)

 

Nei, sant det Marley, men forsøket verdt.

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Okei.. nytter nokk ikke å slette bilder og slikt av henne, for hun bor bare noen kilometer unna, og til neste år tar hun samme skolebuss som meg..

 

Men tid ja.. altså, jeg klarte meg fint med at forholdet var slutt, så lenge jeg og hun var venner.. tenke ikke så mye på henne osv..

 

men når hun sa at hun på en måte ikke vil se meg mere, men mindre det er tilfeldig, så reagerte jeg skikkelig....

 

er vel kansje mere at jeg er redd for å miste min beste venn?

 

er så forvirra at jeg sjønner ikke meg selv..

 

men når hun lyver for å la være og møte meg, for så å spørre bestekompisen min om å finne på noe istede.. da bare blir jeg lei meg..

 

mvh, gutt 17..

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Første skikkelige forholdet tar en stund før man kommer over. Er bare sånn.. Kjipt nok

7660138[/snapback]

 

ja sjønner det..

 

Er så vanskeli.. hun vil ikke være venn med meg lenger liksom..

 

Noe jeg kan si til henne? altså, ett vennedikt eller noe slikt.. vil ikke at hun skal hate meg uten grunn.. hun tror jeg vil se henne for at vi skal bli sammen igjenn! men jeg vil bare være venn med henne :cry:

Lenke til kommentar
Noe jeg kan si til henne? altså, ett vennedikt eller noe slikt.. vil ikke at hun skal hate meg uten grunn.. hun tror jeg vil se henne for at vi skal bli sammen igjenn! men jeg vil bare være venn med henne :cry:

7661081[/snapback]

Her har du kimen til problem!

Du må rett å slett ikke bry deg. Så lenge du fortsetter å jobbe for anerkjennelse fra henne vil du ha store problemer med å komme over henne. Du må rett å slett "dumpe" henne fra livet ditt.

Noen ganger er det slik at ex'er greit kan være venner. Men noen ganger funker det dårlig (og veldig ofte er det slik med den første skikkelige), for det blir for vanskelig å kontrollere følelsene sine. Og da må man velge hva som er viktigst, vennskapet, eller å komme seg videre. Det virker klart for meg at dette er et slikt tilfelle, og jeg råder deg til å komme deg videre.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Det beste er å bare la henne være i fred. Uten å miste all respekt og ære... Lett å bli litt "desperat" i sånne situasjoner og det vil du nok angre på i senere tid. La henne være, vær ute med venner. Jobb... gjør bare noe annet enn å sitt å depp fordi det hjelper ikke. Det er mitt råd..  :thumbup:

7661238[/snapback]

 

Ja.. vet at det hjelper.. og det å lese alt dette har hjulpet veldig..

 

Nå er en kamerat av meg hos henne.. vært der siden tidlig i kveld og er der enda Klokka 3 på natta...

 

men jeg takler det vel egentli ganske greit.. ikke sendt noen meldinger eller noe.. ikke tenk så mye heller, var ute lamme noen kompiser og fant på noe annet og det hjalp veldig..

 

har bestemt meg for å la henne være i fred..

 

MEN, om han ligger med henne, eller blir sammen med henne.. så er ikke han min venn lenger, for han vet alt om hva jeg føler for henne.. prater med det meste med han..

 

menmen.. takk for svar :)

Lenke til kommentar
Er han en okei kompis så gjør han ikke det vettu...

7662377[/snapback]

 

 

Ok, sånt skjønner jeg ikke !

 

Hvorfor er han ikke en god kompis forde ?

En må klare å respektere at jenta ikke er forbind med trådstarter lenger å kan fritt gjøre hva hun selv vil, å for den sakskyld kan også kompisen til trådstarter gjøre hva han vil.

 

Men ja , om det er uetisk på en annen side, ja, er jo det, men shitt happens, syns bare det er feil å dømme kameraten til trådstarter å være en dårlig kompis, selvom han driver med x-en hans - selvom det kanskje er hardt for trådstarter.

Lenke til kommentar

Det som sikkert er tingen er at når du kjeder deg osv sitter du og savner henne. Prøv å finn på noe alltid sånn at du ikke kjeder deg, noe morsomt som er tidsdrivende, f.eks ta en joggetur, trene, spille fotball osv eller andre ting som du kanskje liker bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Det som sikkert er tingen er at når du kjeder deg osv sitter du og savner henne. Prøv å finn på noe alltid sånn at du ikke kjeder deg, noe morsomt som er tidsdrivende, f.eks ta en joggetur, trene, spille fotball osv eller andre ting som du kanskje liker bedre.

7663060[/snapback]

 

Jepp, det som er problemet..

 

Problemet er at jeg jogger ikke, trener ikke, og hater fotball..

 

Det jeg liker å gjøre er å sitte på datan hele dagen..

 

Spiller litt css og sånt da, og det hjelper litt, men det er helgene som er værst..

 

Og, om hun logger på msn, så klarer jeg ikke å spille eller noe.. blir bare sittende og vente på at hun kansje skriver noe til meg elns..

 

Men! nå er det slutt på det.. skal ikke snakke med henne den neste uken.. blir å møte henne på en fest neste helg, men intill da skal jeg ikke snakke noe med henne..

 

men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Om det er så plagsomt som du nevner, så er jeg enig i det å slette henne fra msn. Da slipper du å bli minnet på henne hver gang hun logger på, og også å sitte og vente, vente og vente på at hun kaaaanskje sier noe til deg.

7665927[/snapback]

 

har egentlig ikke lyst å slette henne fra msn..

 

dessuten finnes det ting som blink å nettby osv..

 

Men det jeg stusser på er at hun er veldig nysjerrig på meg?

 

Altså, ta f.eks blink..

 

Hvær gang hun logger på, går hun på min side, sjekker gjesteboken, og går inne på alle jentene jeg har pratet med der å se hva jeg har skrevet til dem..

 

kan det bety noe? bare nysjerrighet eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...