Raste Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hallo Har en Acer 5100 Series, men min blåser veldig varm luft ut av vifta. Så det eneste jeg lurer på er om den skal blåse varmt og om det er normalt? Endret 5. september 2009 av Raste Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ja. den skal blåse varm luft ut. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Last ned gratisprogrammet speedfan og sjekk temperaturene dine der Lenke til kommentar
andylove Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har en acer 5100 series og min pc blåser varm luft ut av vifta, er det normalt?Hadde en annen acer laptop før, men blåste ikke så varmt?!! Fins det noen programmer som kan justere vifta? Ville ha vært veldig fint vis noen hadde svart ' Raste 7656621[/snapback] Ja, den skal blåse varm luft ut. Enkelt: Varme dreper PC'er, derfor må varme ut. Kan tenkes at den du hadde før ikke ble så varm. Problemet med dagens komponenter, er at de blir varmere og varmere. SpeedFan er et gratisprogram som lar deg styre viftene dine. Meget solid og bra programvare Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vifta skal blåse varmt fordi den blåser ut den varmen som maskinen produserer, på den måten blir det mindre varmt inne i maskinen og den slipper å bli ødelagt Varmen på luften ut vil vel avhenge av hvor hardt maskinen arbeider. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 http://www.notebookreview.com/default.asp?...0+2GB+120GB+DVD her er en liten test av maskinen din. les hva de skriver Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Ok, tusen takk for svar, min gamle Laptop ( Acer Aspire 1642z) blåste ikke varm luft ut.. Det var derfor jeg lurte nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå