glucchip Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hei! Vi har har fått i oppgave å ha en fremføring i hva som helst. Det første som slo meg var kanskje om trådløse nettverk. Problemet er bare at ejg ikke vet så mye om dette. Er det noen som kan henvise meg noen steder, eller gi litt detaljert info om hvordan det fungerer ? Alt innen trådløse nettverk WEP og WPA kryptering o.l også. tusen takk for hjelp Endret 8. januar 2007 av glucchip Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 prøv wikipedia.org søk på wlan Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 men så lenge du skal ha ett skoleprosjekt er det jo egentlig meninga at dere selv skal finne stoff. Viss du ikke aner noe om det kan det være vanskelig men du lærer ennda mere. + forumet har egen skoledel som du kan få hjelp i! Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Du har isåfall valgt et heller så merkelig tema å snakke om. Det burde være interessant for elevene i klassen og jeg tipper at trådløstnettverk kanskje ikke er det. Men på en annen side kan du "lett" få god karakter ved å snakke om kompliserte ting (det viser at du kan endel som ingen andre kan), men til gjengjeld må du kanskje forklare dem detaljert, det kan være vanskelig. Lykke til uansett. Uten wikipedia har du: What is WLAN? Engelsk forklaring.. En eller annen diskusjon [Hurtigbuffer] Det hjelper mye å lese her på forumet. Les diskusjoner: Nettverk FAQ [sticky] Vanlige spørsmål om nettverk [sticky] Lenke til kommentar
OHell Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvis du kunne velge hva som helst ville jeg valgt noe jeg har peiling på. Mye lettere å forklare, å lettere å sette seg dypere inn i. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 skal du vite noe om kryptering er liksom ikke hw forumet det rette sted værtfall, alt som har med det som er litt på motsatt side av loven blir liksom slettet. prøv heller en tur på google. du blir aldri flink på wlan hvis du ikke veit begge sider av en sak. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Beklager å være grammatikknerden her, men "skoleprosjekt" i to ord, og "trådløse nettverk" i ett? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Beklager å være grammatikknerden her, men "skoleprosjekt" i to ord, og "trådløse nettverk" i ett? 7659699[/snapback] bedre prosjekt det der enn å lese om wlan... Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Beklager å være grammatikknerden her, men "skoleprosjekt" i to ord, og "trådløse nettverk" i ett? 7659699[/snapback] Du kom meg i forkjøpet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå