Gjest Slettet-qtXdRFbtay Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Heisann alle sammen Jeg tenkte litt på å kjøpe Thermaltake Bach kabinett med display og fjernkontroll. Det jeg lurer litt på er om noen har erfaringer med dette kabinettet. Spesielt lurer jeg litt på dette: - Er det god plass til hovedkort? - Er det plass til mange interne harddisker? - Er det god luftflyt, gode medfølgende vifter? - Fins det lignende kabinetter dere heller ville anbefalt (helst ikke dyrere, heller billigere ^^) - Andre positive/negative erfaringer med kabinettet. Jeg bruker PCen min mest til surfing, skolearbeid, filmtitting og musikk. Den står forresten på 24/7, dersom det har noe å si. Fint med litt raske tilbakemeldinger, da tilbudet kun varer ut helga (1250 kr). Lenke til kommentar
andylove Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Heisann alle sammen Jeg tenkte litt på å kjøpe Thermaltake Bach kabinett med display og fjernkontroll. Det jeg lurer litt på er om noen har erfaringer med dette kabinettet. Spesielt lurer jeg litt på dette: - Er det god plass til hovedkort? - Er det plass til mange interne harddisker? - Er det god luftflyt, gode medfølgende vifter? - Fins det lignende kabinetter dere heller ville anbefalt (helst ikke dyrere, heller billigere ^^) - Andre positive/negative erfaringer med kabinettet. Jeg bruker PCen min mest til surfing, skolearbeid, filmtitting og musikk. Den står forresten på 24/7, dersom det har noe å si. Fint med litt raske tilbakemeldinger, da tilbudet kun varer ut helga (1250 kr). 7656526[/snapback] Var en periode da jeg vurderte en mediaPC løsning. Dette kabinettet var da altfor dyrt for meg, men jeg kikka på det. Thermaltake er jo kjent for gode løsninger og kjølingene deres er blant markedest beste. Var jeg deg, ville jeg kanskje ha klasket til. Ser ut som et meget godt tilbud! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qtXdRFbtay Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Var jeg deg, ville jeg kanskje ha klasket til. Ser ut som et meget godt tilbud! 7656643[/snapback] Jepp, det vurderer å gjøre, men vil se om det kommer noen flere svar her før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå