güner Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Kunne tenke meg å hoste spill på min pc, men lurer på et par ting. Jeg ser at mange servere har noe som heter hll-guard, admin mod osv. Hva er alt dette og hvor kan jeg laste det ned? Güner Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 14:01, skrev güner:Kunne tenke meg å hoste spill på min pc, men lurer på et par ting. Jeg ser at mange servere har noe som heter hll-guard, admin mod osv. Hva er alt dette og hvor kan jeg laste det ned? Güner for det første : CS ER STYGT, CS ER LAME, CS ER GAMMELT, CS ER FJORTISS, CS ER STYGT OG CS ER NO FORBANNA MØKK.. Hl guard er anti cheat software, det suger. Cheating er det eneste som KANSKJE kan være gøy med cs. admin mod vil si at spillere kan bruke admin commands til å starte votes etc. Hvis du vil vite hvor du kan laste det net så kan han her <a href="www.google.com" </a> hjelpe deg .. Lenke til kommentar
güner Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Jeg spurte ikke om hva de forskjellige personene på forumet syntes om CS, hvis du ikke så det. Selvom du syntes at cs er kjipt betyr det ikke at alle gjør det. Güner Lenke til kommentar
zPiff Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg får ikke til å sette op server i cs. For meg virker det helt fint, men ingen andre kan joine? noen ide om hva jeg skal gjør? zPiff Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Åpne brannmuren... Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 14:19, skrev Dikky:for det første : CS ER STYGT, CS ER LAME, CS ER GAMMELT, CS ER FJORTISS, CS ER STYGT OG CS ER NO FORBANNA MØKK.. Ganske barnslig å komme med sånne bemerkninger, spør du meg. Ganske "fjortiss". Ang. CS-serveren får du sikkert hjelp hvis du søker på http://www.google.com. Lenke til kommentar
güner Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Takk. Han er vel en umoden fjortenåring selv. [ Denne Melding var redigert av: güner på 2002-11-25 19:18 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå