Mit Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei Jeg har nå etter en god stund gravd opp gode gamle Gothic (1), ble nemlig aldri mer en halvferdig med det spillet før jeg la det fra meg så bestemte meg for og ta det opp og fullføre det . Men jeg husker jeg spillte det på en veldig gammel PC den gangen og det gikk jo egentlig fint. Nå på den PC jeg har nå burde ikke dette spillet være noe sak skulle jeg tro men jo tydligvis, spiller med alt på maks i 1280x1024 veiwdistance 200%,og med en FPS på ca 30 det er forsåvidt spillbart der men noen ganger dropper den ned til rundt 20 og det er litt lavere enn jeg liker. PC-specs: E6300 X1950PRO 1GB RAM resten i profil Det skulle vært nok til og dra det spillet i en god og flytene framerate trodde jeg så det må neste være noe galt et sted Så var det en liten inventory-bug jeg fant ganske fort da jeg begynte, det er ingen bilder i inventoryen! kun tomme ruter! Jeg tenkte at et screenshot forklarte mer enn det jeg gjorde så her er et: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor litt mørkt men... hva kommer dette av? Og foresten, trodde ikke det var SÅ crappy grafikk i spillet, trodde det var som G2 jeg Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Tror det er en eller annen form for fps-limiter i Gothic 1. Husker ikke detaljene, men du finner nok litt info om hvordan du skal gå frem for å oppheve den på diverse forum, for eksempel her (scroll ned til midten). Har lagt ved de to filene jeg mener å huske du trenger for dette. gothic_playerkit_1.08k.zip - må renames til: gothic_playerkit_1.08k.exe Synes forsåvidt at grafikken er helt kurant, spesielt med tanke på alderen: GothicFps.zip gothic_playerkit_1.08k.zip Lenke til kommentar
Mit Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Tusen takk for hjelpen. Skal se om jeg får det til og fungere senere idag, må fikse noe Gothic 3-greier først. Nei grafikken er jo ikke så aller værst med tanke på alderen det er sant, men skulle gjerne hatt noe mer AF, noen måte det kan fikses på? Hvor høy veiwdistance har du på der? 300% Kommer med tilbakemelding så fort det er mulig Edit: noe info om det i inventoryen? Endret 6. januar 2007 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Mit Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 En liten update. var litt treig med og teste men når jeg først begynner og spille noe sitter jeg gjerne en liten stund, og vips; alt er glemt Men uansett. Nei så ikke ut som om de to filene hjalp noe særlig, fps'en er faktisk så lav som 15 inni i Old Camp og det er litt lavere enn jeg liker. har faktisk omtrendt samme FPS i G1 (maks) og G3 (maks), det får jeg ikke helt til og stemme :hmm: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå